جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل راهداری استان اعلام کرد:
کد خبر: ۱۳۸۳۲۷
سه‌شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از رتبه سوم استان از نظر تردد ورودی و خروجی طی فروردین سالجاری خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، عبدالکریم اخترشناس سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت گفت: براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در شاخص تردد ورود و خروج فروردین ماه امسال، بوشهر ۲۴ درصد رشد را در مقایسه با دوره مشابه ثبت کرده و پس از سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد در رتبه سوم کشوری قرار دارد.

وی ادامه داد: در فروردین ماه امسال تردد بیش از ۱۵ میلیون و ۵۶۰ هزار خودرو در محورهای استان ثبت شد که نسبت به دوره مشابه ۲۴ درصد افزایش داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: بر اساس تحلیل سامانه‌های هوشمند تردد شمار که در محورهای شریانی استان نصب شده، ۹۰ درصد خودروهای ثبت شده سبک و ۱۰ درصد نیز سنگین و نیمه سنگین بوده است.

اخترشناس خاطرنشان کرد: محورهای برازجان-کنارتخته و بالعکس به همراه دیلم هندیجان و بلعکس بیشترین تردد ترافیکی در این بازه زمانی داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: در این استان ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و ۴ سامانه توزین درحال حرکت فعال است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر