جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۴۴۷
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳

فکرشهر: رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات اطفا حریق در ۲ فروند لنج در اسکله تجاری بندر بوالخیر تنگستان همچنان ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر، حجت خسروی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۴ در اسکله یاد شده دو لنج چوبی و فایبرگلاس دچار حریق شدند که هر دو شناور فاقد بار اما در یکی از آنها مقداری سوخت وجود داشته است.

وی افزود: پس از اعلام حریق با فوریت سه فروند شناور ناجی 18، مولتی کت مراد و آتشخوار فانوس به عنوان شناورهای مستقر در منطقه به محل وقوع آتش‌سوزی اعزام و در گام نخست شناورهای دچار حریق را از سایر شناورها جداسازی و عملیات اطفا را آغاز کردند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: براساس برآوردهای اولیه بیشترین حجم آتش در عرشه لنج‌ها بوده و آتش‌سوزی نیز اکنون در مراحل پایانی قرار دارد که انتظار داریم تا دقایقی دیگر به طور کامل مهار شود.

خسروی یادآور شد: در حال حاضر آتش در لنج فایبرگلاس مهار شده و اطفا آتش در لنج چوبی نیز اکنون با حضور شناورهای ناجی، دستگاه‌های نظامی و آتشنشانی در حال انجام است.

وی افزود: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر