شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۴۹۴
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با جدیت پیگیر فروش خرمای کشاورزان شهرستان که در انبارها باقی‌مانده هستیم و مکرر این مسئله دنبال و پیگیری می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ابراهیم رضایی صبح پنجشنبه در مراسم شروع عملیات لایروبی زهکش‌های شبکه‌های آبیاری و زهکشی دشتستان اظهار داشت: این کار بسیار ارزشمند است و قدردان تلاش همه عزیزان هستیم.

وی با تقدیر از مدیران آب منطقه‌ای و فرماندار دشتستان برای اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: چند هفته‌ای است که با جدیت پیگیر فروش خرمای باقی‌مانده در انبارها هستیم و مکرر این مسئله دنبال و پیگیری می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نیاز به تحول و انقلاب در حوزه کشاورزی داریم و باید از حالت کم بازده بیرون برویم و اقدامات اساسی را در این زمینه شاهد باشیم.

وی اجرای طرح‌های آبیاری نوین را یکی از اقدامات مهم برای بهبود حوزه کشاورزی دانست و ادامه داد: در حوزه فروش و بازاریابی محصول نیز باید تلاش‌های جدی‌تری صورت گیرد.

رضایی با بیان اینکه اجرای عملیات لایروبی زهکش‌های شبکه‌های آبیاری و زهکشی دشتستان یکی از مطالبات همیشگی مردم بوده است افزود: امیدواریم شاهد تکمیل این طرح و به ثمر رسیدن آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه در برخی نقاط دشتستان عدم لایروبی شبکه‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده است گفت: امیدواریم با جدیتی که شاهد هستیم این طرح به نتیجه مطلوب برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر