جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۴۹۶
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

فکرشهر: رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته عملیات اطفا حریق  ۲ فروند لنج در اسکله تجاری بندر بوالخیر تنگستان صبح امروز به پایان رسید.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت خسروی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ظهر روز گذشته حوالی ساعت ۱۴ در اسکله یاد شده دو لنج چوبی و فایبرگلاس دچار حریق شدند که هر دو شناور فاقد بار اما در یکی از آنها مقداری سوخت وجود داشت.

وی بیان کرد: پس از اعلام حریق سه فروند شناور ناجی ۱۸، مولتی کت مراد و آتشخوار فانوس به عنوان شناورهای مستقر در منطقه فوری به محل وقوع آتش‌سوزی اعزام شدند که در گام نخست شناورهای دچار حریق را از سایر شناورها جدا سازی و عملیات اطفا را آغاز کردند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: از بندر بوشهر نیز یک خودرو آتش نشان به همراه دو خودرو سبک انتقال پمپ پرتابل و یک تیم ۶ نفره به محل وقوع حادثه در شهرستان تنگستان اعزام شد.

خسروی عنوان کرد: با حضور شناورهای ناجی، دستگاه‌های نظامی و آتشنشانی آتش صبح امروز به طور کامل مهار و عملیات خنک سازی نیز به مدت یک ساعت توسط شناورهای فانوس و نور ۲ انجام شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر