شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۵۰۵
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۰

فکرشهر: مدیر مخابرات منطقه بوشهر گفت: تفاهمنامه ارائه سرویس‌های مورد نیاز شهروندان در استان بر بستر فیبر نوری (ftth و siphone) منعقد شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، علی مهرپویا چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت در آئین انعقاد تفاهم نامه بین مخابرات منطقه بوشهر و شهرداری‌های استان در راستای اجرای پروژه‌های مخابراتی و ارتباطی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت روزافزون ارتباطات، فناوری اطلاعات، خدمات الکترونیکی و دیجیتال در کشور و حرکت شهرها به سوی شهر هوشمند، تعامل میان شهرداری‌های استان و مخابرات منطقه به ویژه در خصوص توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و سخت‌افزاری می‌تواند موجب تسریع روند ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و افزایش رضایت آنان شود.

وی اضافه کرد: این تفاهم نامه‌ها به منظور مشارکت و همکاری دوجانبه درخصوص ایجاد شبکه وتوسعه زیرساخت‌ها و بهره برداری از خدمات ارتباطی برای ایجاد شهر هوشمند با رویکرد هم افزایی جهت رفع نیازمندی طرفین و ارائه سرویس‌های مورد نیاز شهروندان در استان بر بستر فیبر نوری (ftth و siphone) منعقد شده است.

مدیر مخابرات منطقه بوشهر ضمن تقدیر از تعامل شهرداری‌های استان با مخابرات افزود: همکاری این دو مجموعه در قالب تفاهم‌نامه و توافق‌ها موجب تسریع در روند توسعه شبکه فیبر نوری شده که طبعا پیش‌نیاز هوشمندسازی شهرهای استان است.

مهرپویا بیان کرد: ما در طول اجرای این طرح‌ها نیازمند کمک شهرداری‌ها هستیم تا موانع موجود در مسیر توسعه شبکه برطرف شود و قطعاً اجرای این پروژه کمک شایانی به رشد و ارتقاء شاخص‌های عملکردی و ارتباطی در سطح استان و در نهایت رضایت سازمان‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی و شهروندان را فراهم خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر