پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۶۳۶
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: مدیر اداره برق گناوه گفت: با توجه به رشد جمعیت و افزایش تعداد مشترکین و همچنین متقاضیان جدید تجاری و صنعتی در شهرستان گناوه، ایستگاه انتقال برق شماره ۴ در این شهرستان جانمایی شد.

به گزارش فکرشهر، رضا کوفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به رشد جمعیت و افزایش تعداد مشترکین و همچنین متقاضیان جدید تجاری و صنعتی در شهرستان گناوه و نیاز به انرژی پاک برق، مسؤلین اداره برق گناوه را بر آن داشت تا نسبت به احداث ایستگاه جدید توزیع برق در سطح شهر گناوه اقدام کنند.

مدیر اداره برق گناوه گفت: در همین راستا جهت پاسخگویی به متقاضیان برق خصوصاً در زمینه‌ی تجاری و صنعتی با توجه به توسعه‌ی این بندر با همکاری و مساعدت فرمانداری و راه و شهرسازی و همکاران در سطح استان بوشهر و همچنین برق منطقه‌ای فارس نسبت به جانمایی جهت احداث ایستگاه انتقال برق شماره ۴ اقدام شد و برای تأیید نهایی به برق منطقه‌ای فارس ارسال شد.

وی گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این ایستگاه انتقال برق بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به رشد و توسعه‌ی بندر گناوه در زمینه‌های مختلف، تأمین برق از اساسی‌ترین نیاز آنها به حساب می‌آید و اگر احداث ایستگاه برق اجرا نشود عملاً با چالش‌های جدی مخصوصاً در فصول گرم سال مواجه خواهیم بود.

مدیر اداره برق گناوه با تقدیر از مشترکانی که در مصرف برق صرفه جویی می‌کنند گفت: از مشترکین درخواست می‌شود برای گذر از تابستان و فصل گرما، در مصرف برق صرفه جویی کنند تا تابستان امسال نیز بدون قطعی برق سپری شود.

وی گفت: مشترکین محترم می‌توانند درخواست هر گونه خدمات مورد نیاز را از طریق نرم افزار (برق من) به صورت غیر حضوری و شبانه روزی از طریق گوشی همراه انجام دهند تا در اسرع وقت توسط همکاران ما پیگیری و انجام شود.

وی بیان کرد: موضوع پاداش مشترکینی که الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند نیز همچون سال گذشته به قوت خود باقی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر