جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۶۸۸
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در موضوع جوانی به جای آنکه بنشینیم که مردم به سمت ما بیایند ما خود فعالانه باید پیگیر باشیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسن ملکی زاده بعد از ظهر شنبه در یازدهمین قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: طرح جوانی جمعیت، اصلی‌ترین طرح در سطح بهداشت و حتی در سطح کل کشور است که برای تحقق اهداف قانون جوانی جمعیت اهتمام جدی همه سازمان‌ها لازم است.

این مقام مسئول با تأکید جدی بر این حضور همه مدیران سطوح بالا در قرارگاه جوانی جمعیت الزامی است گفت: جوانی جمعیت، معیار عملکردی همه ماست چرا که اصلی‌ترین چالشی که در آینده کشور را تهدید می‌کند همین موضوع جمعیت است.

وی هشدار داد: موضوع جمعیت هم تهدید و فرصتی استراتژیک برای کشور است و همه باید دست‌به‌دست هم بدون بهانه برای این موضوع اقدامات جدی کنیم.

ملکی زاده به مدیران مرتبط تأکید کرد که بخش‌های زایمان در بیمارستان مورد بررسی منظم و جدی قرار بگیرد و تکریم مادران باردار در اولویت‌های همه بخش‌ها باشد. قانون جوانی جمعیت باید مطالبه همه افراد جامعه بشود

ضرورت آگاهی و اشراف به قانون جوانی جمعیت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این نشست گفت: آگاهی و اشراف به قانون جوانی جمعیت برای همه جامعه ضروری است چرا که این قانون باید مورد مطالبه تمامی افراد جامعه باشد.

قاسم برجوئی‌فرد افزود: با توجه به اینکه اکثر مواد قانون جوانی جمعیت مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است باید همه مدیران با تسلط به این قانون هم بتوانند وظایفی که مربوط به خودشان است را متحقق کنند و هم بتوانند پیگیری تکالیف دستگاه‌های دیگر باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر