پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۷۳۸
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: پس از اعتراض ها و فشارهای مردمی در شهر «سعدآباد» شهرستان دشتستان که سرانجام به نتیجه رسید و شهردار این شهر را مجبور به استعفا کرد، شورای شهر جلسه تشکیل داده و علاوه بر انتخاب شهردار از میان اعضای شورا، یک زن را نیز به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب و معرفی کرده است.

به گزارش «فکرشهر»، هفته گذشته با اعتراض های گسترده مردمی و سروصداهای بسیار در سعدآباد نسبت به عملکرد شهردار و شعارهایی در این باره همراه بود تا جایی که بخشدار سعدآباد و فرماندار شهرستان دشتستان را نیز به حضور در جمع معترضین کشاند ولی حتی حضور «بنافی» نیز به نتیجه نرسید و «عبدالرحمان محمدی» که مردادماه 1401 به عنوان شهردار سعدآباد معرفی شده بود روز شنبه، 23 اردیبهشت ماه 1402، استعفایش را به شورا اعلام کرد.

به گزارش «فکرشهر»، جلسه شورای شهر سعدآباد در این باره، عصر روز یکشنبه ـ دیروز 24 اردیبهشت ماه ـ برگزار شد که با پذیرش استعفای شهردار قبلی و انتخاب یک زن برای سرپرستی شهرداری و یکی از اعضای شورا به عنوان شهردار همراه بود.

بر این اساس، «صدیقه یزدانی» از پرسنل شهرداری با 4 رای به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد و «روح اله قنبری منش» از اعضای شورای شهر سعدآباد نیز با 3 رای به عنوان شهردار انتخاب شد.

این مصوبه شورای شهر باید به تایید فرمانداری برسد.

شورای شهر سعدآباد 5 عضو دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر