شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۹۴۱
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در عملیات مأموران انتظامی شهرستان دیلم سه نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و یک کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین کشف شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا محمدیان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با قاچاق به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار است و در این راستا شاهد کشفیات گسترده‌ای هستیم.

وی اضافه کرد: یکی از مأموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد فرماندهی انتظامی در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.

فرمانده انتظامی دیلم خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به همراه سایر مأمورین انتظامی، تعداد سه نفر عرضه کننده مواد مخدر در روستای عامری را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه هر سه نفر متهم را که در حال جابجایی و فروش مواد مخدر هروئین در منزل بودند شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از منزل و خودروی این افراد، مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در قسمت‌های مختلف جاساز شده بود، کشف شد.

محمدیان با بیان اینکه این باند سه نفره متلاشی شد اظهار داشت: هر سه نفر متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر