جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۳۰۷
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۳

فکرشهر: رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: جابه‌جایی مسافر و کالا بین بندر گناوه و جزیره خارگ که به علت وضعیت ناپایدار جوی متوقف شده بود، از سرگرفته شد.

به گزارش فکرشهر، کیامرث جوکار روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از سرگیری تردد دریایی بین گناوه و خارگ از روز جاری با بکارگیری ۲ فروند شناور آغاز شده که در ۲ نوبت صبح و عصر ۵۰۰ مسافر را جابجا می‌کنند.

وی افزود: ساعت حرکت شناور مهبد ساعت ۷:۳۰ دقیقه از گناوه به جزیره خارگ و از خارگ به گناوه ۱۳:۳۰ دقیقه و شناور گلاره از خارگ به گناوه ساعت ۱۱ و گناوه به خارگ ۱۳:۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: ۲ فروند لندینگ کرافت فعالیت خود را در زمینه جابه‌جایی اقلام و کالاها از گناوه به خارگ از روز جاری آغاز کردند.

بندرگناوه در شمال استان بوشهر نقش مهمی در جابه‌جایی ساکنان و شاغلان در شرکت‌های نفتی و پتروشیمی و مایحتاج مورد نیاز جزیره خارگ دارد و به عنوان پسکرانه این منطقه مهم نفتی بشمار می‌آید.

جزیره خارگ از توابع شهرستان بوشهر با ۲۰ هزار نفر جمعیت محل استقرار بزرگترین پایانه صادرات نفت ایران در فاصله ۵۷ کیلومتری شمال غرب بندر بوشهر و ۱۷ مایلی گناوه واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر