شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۳۰۹
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۶

فکرشهر: برگزیدگان مرحله بیست و هفتمین جشنواره قرآنی هد هد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز دوشنبه در آیینی با حضور مسوولان این دانشگاه معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، در آیین پایانی مرحله دانشگاهی بیست و هفتمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، قرائت محمدرضا راحت‌طلب رتبه اول رشته تحقیق بخش دانشجویی جشنواره، اجرای محفوظات به صورت موضوعی توسط محمد شادور حافظ کل قرآن کریم، اجرای قطعه هنری امام رضایی در آستانه دهه کرامت توسط محمد شنبدی خواننده حماسی، تجلیل از پژوهشگر برتر در حوزه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، تقدیر از رتبه‌های ممتاز، رابطین و سفیران دانشجویی جشنواره و پخش فیلم کوتاه اذان‌گو اثر هادی مبارکی از برگزیدگان کشوری جشنواره قرآنی هدهد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تجلیل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین گفت: برگزاری جشنواره قرآنی در سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با این گستردگی و تعدد در بخش‌ها و رشته‌های گوناگون، ستودنی و در نوع خود متمایز و کم‌نظیر است.

حسن ملکی زاده افزود: در بیست و هفتمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یک هزارو ۳۰۰ شرکت کننده شامل اساتید، دانشجویان و کارکنان نظام سلامت شرکت کردند.

وی اظهار کرد: امید است با برنامه‌ریزی و ساماندهی هر چه‌بهتر، زمینه صعود و درخشش کاروان قرآنی نظام سلامت استان بوشهر از رتبه سیزدهم در جشنواره پیشین، به رتبه‌های بالاتر ارتقا یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تداوم و استمرار در برگزاری این قبیل جشنواره‌ها بستری مناسب برای آمادگی هر چه بهتر شرکت‌کنندگان و شیفتگان قرآنی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر