جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۴۳۰
سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه فقرزدایی و رفع مشکلات مددجویان در اولویت است، گفت: کمیته امداد در عرصه‌های گوناگون خدمات قابل توجهی به جامعه هدف ارائه می‌کند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد هادی رستمیان عصر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر با قدردانی از خدمات و فعالیت‌های کمیته امداد در خدمات‌رسانی به جامعه هدف خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی در خدمت به جامعه هدف از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه فقرزدایی و رفع مشکلات مددجویان در اولویت است، تصریح کرد: کمیته امداد در عرصه‌های گوناگون از جمله ساخت مسکن خدمات قابل توجهی به جامعه هدف ارائه می‌کند و در استان بوشهر طرح‌های مهمی اجرایی شده است.

وی پیرامون ساخت مسکن ویژه مددجویان بیان کرد: کمیته امداد در استان بوشهر واحدهای مسکونی در شهرها و روستاها برای حل مشکلات مددجویان اجرایی کرده و این در حالی است که در سال گذشته بخشی از آنها تحویل مددجویان داده است.

در این آئین با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره («عباس روشن» به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان بوشهر معرفی و از خدمات ۲ ساله «محمد رضا میری» در این مسؤولیت قدردانی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر