جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۴۹۴
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸

فکرشهر: بخشدار بندر ریگ از توابع شهرستان گناوه گفت: پروژه مجتمع فرهنگی هنری این بندر پس از گذشت ۱۷ سال که رها شده است، باید تعیین و تکلیف شود.

به گزارش فکرشهر، ضرغام محمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه مجتمع فرهنگی و هنری در ورودی این شهر منظر نازیبایی ایجاد کرده و سال‌ها رها شده است، باید از این وضعیت خارج و هر چه زودتر تکمیل شود.

وی افزود: بمنظور بررسی وضعیت این پروژه، نشستی در محل دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با حضور کارشناسان راه و مسکن و شهرسازی و رئیس شورای اسلامی شهر بندر ریگ برگزار و تصمیاتی اتخاذ شد.

بخشدار بندر ریگ گفت: در این جلسه مقرر شد که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در مکاتبه‌ای با اداره کل راه و شهرسازی، زمین مجتمع را از آنها تحویل تا تصمیم‌گیری لازم برای ادامه ساخت و تکمیل آن انجام شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه بیشتر برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی در مکان‌های با ظرفیت کم و یا روباز برگزار می‌شود، وجود یک مجتمع فرهنگی و هنری مناسب و درخور برای این بندر تاریخی ضرورت دارد.

بخشدار بندر ریگ افزود: برای مراحل روند تکمیلی این پروژه آماده همکاری هستیم و امیدواریم هرچه زودتر عملیات اجرایی این مکان که نیاز مردم منطقه است، آغاز شود.

پروژه احداث مجتمع فرهنگی هنری بندر ریگ در سال ۱۳۸۲ آغاز اما پس از سه سال به دلیل ایرادات ازلحاظ سازه و کمبود اعتبار، نیمه تمام رها شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر