پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوشهر:
کد خبر: ۱۳۹۵۵۱
پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۹

فکرشهر: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر لزوم شناخت نقاط ضعف و قوت گفت: دشمن با ایجاد فضای غبارآلود دنبال فتنه‌انگیزی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی صبح پنجشنبه در جمع مردم و بسیجیان شبانکاره ضمن گرامیداشت دهه کرامت و فرارسیدن سالروز حماسه سوم خرداد، اظهار داشت: ضرورت دارد که مردم و به‌ویژه نسل جوان انقلابی ما بدانند که در هر شرایطی برای غلبه بر دشمنان اسلام، قرآن و اهل بیت علیه السلام الزاماتی وجود دارد که رزمندگان ما در فتح خرمشهر به آن ملتزم بودند.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی هم این موارد باید مد نظر قرار گیرد که ازجمله این الزامات ثابت قدم بودن است و هر زمانی که در مقابل مستکبرین ثابت قدم بودیم آنها عقب می‌نشینند، در هر جا که می‌خواهند ضربه بزنند فتنه می‌کنند و در فتنه کشف حجاب خواهران باید در عفت و حجاب ثابت قدم باشند و مردان در غیرت ثابت قدم باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق استان بوشهر با اشاره به سایر الزامات پیروزی افزود: دومین الزام برای غلبه بر دشمنان ذکر دائم خدای متعال است؛ ذکر خداوند فقط تسبیح نیست بلکه باید هر کاری که می‌کنیم یاد خدا را داشته باشیم و به این اعتقاد داشته باشیم که ناظر اصلی ما خداوند است.

وی خاطرنشان کرد: سومین مورد اطاعت از خداوند و رسول و ولایت مداری است؛ هر جا از ولایت حمایت نکردیم ضربه خوردیم، در زمان پیغمبر که در جنگ احد از پیغمبر اطاعت نکردند و شکست خوردند.

هاشمی بیان کرد: چهارمین مورد از الزامات ظفرمندی در برابر دشمنان اتحاد است؛ متحد بودن در تمام مسائل کشور ضروری است چرا که دشمن می‌خواهد همه را در مقابل هم قرار دهد و زمانی که فضا غبارآلود شد بهره برداری کند.

وی تاکید کرد: پنجمین الزام صبر و شکیبایی است؛ باید در مقابل مشکلات و مسائل مختلف صبر داشته باشیم و هر وقت ما در مقابل مشکلات صبر کردیم دشمنان خصوصاً آمریکایی‌ها عصبانی شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق استان بوشهر تصریح کرد: ما در بعضی از مسائل مثل اقتصاد ضعف داریم ولی در خیلی از مسائل قوی هستیم مثل زمینه‌های دفاعی و… و در هر مسئله که ما قوی هستیم دشمن مستأصل می‌شود و در هر مورد که ضعف داریم فتنه می‌کند پس باید نقاط ضعف را شناسایی و رفع کنیم و نقاط قوت را تقویت کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر