سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۷۱۹
شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۶

فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با امدادرسانی به موقع به یک فروند قایق صیادی فاقد هویت سه صیاد تنگستانی از خطر غرق در آب‌های بندر عامری تنگستان در خلیج فارس نجات یافتند.

به گزارش فکرشهر، محمد شکیبی‌نسب روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده در ساعت ۸ و ۴۰ دقیقه به مرکز هماهنگی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر نقص فنی، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۱۸ از بندر عامری تنگستان و یک فروند قایق موتوری از بوشهر به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: ناجی ۱۸ با رسیدن در ساعت ۱۱ به منطقه، سه صیاد تنگستانی قایق مضطر را تحویل گرفت و اعلام کرد برای انتقال قایق نیاز به عملیات یدک‌کشی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: بر همین اساس در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه قایق امدادرسان به موقعیت رسیده و اقدام به یدک‌کشی قایق صیادی مضطر کرد که شناور ناجی نیز جهت اطمینان از ایمنی عملیات، شناورهای مضطر و یدک‌کش را چندین مایل همراهی کرد.

شکیبی‌نسب ادامه داد: شناورهای یاد شده در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در اسکله بندری عامری تنگستان پهلو گرفتند.

وی یادآور شد: دریانوردان در صورت مواجهه با شرایط اضطرار دریایی می‌توانند با شماره تلفن ۱۵۵۰ مرکز جست و جو و نجات دریایی تماس حاصل کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر