شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۹۰۶
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از بعد ظهر روز سه‌شنبه تا جمعه هفته جاری نسبت به مواجی خلیج فارس هشدار سطح نارنجی (اقدام ضروری) داده می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در این مدت با وزش بادهای شدید شمال غربی با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت ارتفاع موج در سواحل استان به ۱۲۰ تا ۲۵۰ سانتیمتر خواهد رسید.

وی بیان کرد: منطقه اثر این مواجی در روز سه‌شنبه در سواحل و فراساحل استان، در روز چهارشنبه سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی استان و پنجشنبه و جمعه سواحل و فراساحل استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در روزهای یاد شده نسبت به اختلال در ترددها و فعالیت‌های دریایی خلیج فارس، خطر غرق‌ شدن شناورها به‌ ویژه شناورهای سبک و نیمه‌ سنگین، پاره‌شدن تورهای صیادی، خطر غرق‌ شدن شناگران، خطر خسارت به تاسیسات ساحلی و فراساحلی هشدار داده می‌‎شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در بعد از ظهر وزش باد، گاهی گرد و خاک و فردا صبح در برخی مناطق همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۲۹، جزر اول ساعت ۱۱:۱۵، مد دوم ساعت ۱۶:۱۹ و جزر دوم ساعت ۲۲:۴۶ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته دیر با ۴۵ و دیلم با ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند و پیش‌بینی شده در روزهای پیش‌ رو دمای هوا در استان همچنان روند افزایشی داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر