پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۳۳۹
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: نسل جوان و نوجوان باید با ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره)، قیام پانزدهم خرداد و مقاومت مردم انقلابی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی آشنا شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده شنبه‌شب در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: ۱۴ خرداد داغی سنگین و بزرگ بر دل مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی و آزادی‌خواهان جهان بود.

وی اضافه کرد: اکنون پس از گذشت ۳۴ سال از فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مراسم گرامیداشت حضرت امام (ره)، با حضور میلیونی دلدادگان ایشان از سراسر جهان در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

استاندار بوشهر از اعزام سه هزار نفر از استان بوشهر به مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: سی و چهارمین سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به مردم شریف استان بوشهر تسلیت می‌گویم و امیدوارم بتوانیم رهروانی شایسته برای آن امام عظیم‌الشان باشیم.

محمدی زاده با اشاره به اهمیت ۱۵ خرداد در نظام اسلامی ابراز داشت: ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در واقع طلیعه و سرآغاز انقلاب شکوهمند اسلامی است و این روز، نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی ملت انقلابی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تاریخ پرافتخار ایران، مملو از ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و استعمار و استبداد است و ۱۵ خرداد ۴۲ همانند نگینی درخشان در پیشانی مقاومت ملت است.

محمدی‌زاده بر لزوم تبیین ابعاد مختلف قیام ۱۵ خرداد تاکید کرد و گفت: نسل جوان و نوجوان باید با ابعاد مختلف قیام پانزدهم خرداد و مقاومت مردم انقلابی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آشنا شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر