چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۳۹۱
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: اقتدار و اعتلای امروز ما، ثمره اقتدای مردم ایران به سیره بزرگ امام عظیم الشأن و پیروی از شاگرد مکتب آن یگانه دوران، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن مصلح ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) رهبر آزادگان و مستضعفان جهان، شخصیتی بی نظیر، و مرجعی بصیر بود که با فریادی بلند در احقاق حق ملت ایران، مبارزه کرد.

وی تصریح کرد: قطعاً اقتدار و اعتلای امروز ما، ثمره اقتدای مردم ایران به سیره بزرگ امام عظیم الشأن و پیروی از شاگرد مکتب آن یگانه دوران، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

امام جمعه برازجان افزود: امام خمینی (ره) انسانی بزرگ بود که در عصر غربت معنویت، اخلاق و عدالت، برای برافراشتن پرچم دینداری و آئین مذهب جعفری و حمایت از محرومان و مستضعفان قیام کرد.

مصلح ادامه داد: امام خمینی وجدان‌های بیدار را برای مقابله با زورگویان عالم بسیج کرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ایران اسلامی بنا کرد.

وی اضافه کرد: هر سال که می‌گذرد، نیمه خرداد ماه، برای ملت شریف ایران، سالروز بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) به عنوان احیاگر اسلام ناب محمدی «ص» همراه با حزن و اندوه فراوان است.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: مجاورت ۱۴ خرداد، سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد در تقویم که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر