پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان:
کد خبر: ۱۴۰۳۹۷
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

فکرشهر: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان گفت: تبیین کلید واژه‌های اساسی گفتمان امام خمینی برای نسل جوان ضروری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام ابوذر شاد عصر یکشنبه در جمع مردم ولایت‌مدار دهقاید ضمن تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: از منظر رهبر انقلاب اسلامی، گفتمان انقلاب و امام خمینی منحصر به یک عصر یا یک قرن خاصی نیست و همیشه پویا و مانا خواهد بود.

وی اضافه کرد: آحاد مردم و نسل جوان ما باید با جوهره گفتمان انقلاب و گفتمان امام و کلید واژه‌های اساسی اندیشه معمار کبیر انقلاب اسلامی آشنا شوند که تبیین آن به‌ویژه برای نسل جدید ضرورت مضاعف دارد.

حجت الاسلام شاد ضمن اشاره به شاخصه‌های استکبار ستیزی در اندیشه امام خمینی، افزود: اولین مشخصه استکبار ستیزی در اندیشه رهبر انقلاب این است که ماهیت مبارزه، الهی و قیام برای خدا است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: انگیزه الهی و قیام برای خدا باعث شده بود که امام خمینی از غیر خدا و قدرت‌های مادی شرق و غرب هراسی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز نیز اگر ما بدانیم که در جنگ ترکیبی و فشار حداکثری اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمنان، طرف معامله ما خدا است با این نگاه قطعاً بر سختی‌ها و گرفتاری‌ها صبر می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد دشمنان مقاومت ما را بشکنند.

حجت الاسلام شاد با اشاره به برخی دیگر از شاخصه‌های استکبارستیزی در گفتمان امام، افزود: استمرار و تداوم در مبارزه و همیشه درصحنه بودن یکی دیگر از شاخصه‌های استکبارستیزی در اندیشه امام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان تاکید کرد: عدم سازش با جبهه کفر و استکبار و سازش ناپذیری یکی دیگر از این شاخصه‌ها امام خمینی است.

وی بیان کرد: از دیگر شاخصه‌های استکبارستیزی می‌توان به تکلیف گرایی، شکست ناپذیری، تهاجمی عمل کردن و ابتکار عمل را از دشمنان گرفتن اشاره کرد.

حجت الاسلام شاد اظهار داشت: شایسته است آحاد امت انقلابی خصوصاً نسل جدید که امانت‌دار این انقلاب هستند با جوهره دکترین استکبارستیزی در اندیشه امامین انقلاب آشنایی روز افزون پیدا کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر