جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۴۰۴۱۰
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

فکرشهر: شبکه تلویزیونی سی جی تی ان گزارش داد: آمار قربانیان رانش زمین در استان سیچوان چین به ۱۹ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر به نقل از صدا و سیما، دست کم ۱۹ نفر بر اثر رانش زمین در استان سیچوان در جنوب غرب چین کشته شدند. این حادثه در یک جنگل در نزدیکی شهر لیشان روی داد. یکصد نیروی امدادی به محل حادثه اعزام شدند. عملیات جستجو در محل همچنان در جریان است. خبرنگار ما از شهر لیشان گزارش می‌دهد. آیا می‌توانید ما را در جریان آخرین وضعیت این حادثه قرار دهید؟

این حادثه در نزدیکی شهر لیشان روی داد. این حادثه در منطقه‌ای کوهستانی روی داد. این حادثه در یک معدن زغال سنگ روی داد. این معدن زغال سنگ در منطقه کوهستانی قرار دارد. عملیات نجات ادامه داشت، اما دیگربه پایان رسیده است. ما شاهد خروج خودرو‌های امدادی از محل هستیم. ۱۹ نفر در این حادثه کشته شدند.

این حادثه در ساعت شش صبح وقت محلی روی داد. رانش زمین در منطقه‌ای در بالای معدن روی داد. این حادثه در شیب‌های تند روی می‌دهد. بارش باران و یا زلزله سبب این حادثه می‌شود. این حادثه بسیار ویرانگر و خطرناک است. در این حادثه مقادیر زیادی از گل و لای به پایین کوه جاری و وارد محوطه معدن زغال سنگ شده است. این حادثه سبب مرگ ۱۹ کارگر این معدن شده است. در زمان حادثه احتمالا کارگران معدن در حال استراحت بوده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر