سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۴۴۹
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۹

فکرشهر: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان بوشهر گفت: طرح استعداد یابی و نخبه پروری درورزش با نگاه علمی در رده‌های پایه و سنین نونهالی و نوجوانی با مشارکت آموزش و پرورش در حال پیگیری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، یاسر جمالی ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از نگاه ویژه به حوزه جوانان با اولویت توانمند سازی جوانان در مسائل مهمی مانند اشتغال، مهارت‌های زندگی و ازدواج آسان خبر داد و گفت: در این حوزه‌ها باید تشکل‌های مردم نهاد جوان با محوریت خود جوانان حمایت و تقویت شوند که در این راستا در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته و به زودی شاهد افزایش ثبت سمن‌های جوان و فعالیت‌های فراگیر، مؤثرتر و گسترده‌تر این تشکل‌ها در استان خواهیم بود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر توسعه‌ی ورزش استان در بخش‌های مختلف را نیازمند نگاه علمی و تخصصی دانست و افزود: چالش‌های حوزه‌ی ورزش چه در بعد قهرمانی چه ورزش همگانی باید شناسایی، آسیب شناسی و برای رفع آنها راه حل های علمی، تجربی و تخصصی یافت.

جمالی اضافه کرد: با نگاه علمی و مستمر در رده‌های پایه و سنین نونهالی و نوجوانی طرح استعداد یابی و نخبه پروری در ورزش را با مشارکت آموزش و پرورش در حال پیگیری است.

وی با اشاره به تقویت اقتصاد ورزش گفت: حل مشکل اقتصادی در ورزش نیازمند نگاه کلان و یافتن درآمدهای پایدار در این حوزه در کنار جذب حامیانی پایدار است که در حوزه‌های مختلف پای کار باشند و برای این مهم برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته که به صورت جدی در حال پیگیری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر