پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۴۶۷
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵

فکرشهر: اجتماع دختران روح الله با حضور دختران نوجوان دهه هشتادی و نودی در مصلای شهدای محراب دیر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه بوشهر عصر دوشنبه در اجتماع دختران روح الله در مصلای شهدای محراب دیر با گرامیداشت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال ایجاد شبهه درباره شخصیت و مکتب امام (ره) است و نوجوانان و جوانان باید در این زمینه هوشیار باشند.

حجت الاسلام حامد بردستانی رمز موفقیت امام خمینی (ره) را نترسیدن از هیچکس جز خدا دانست و افزود: امام چون به خدا ایمان و توکل داشت از هیچ ابرقدرتی نمی‌ترسید و شجاع بود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه بوشهر عنوان کرد: انقلاب و نظام اسلامی با سختی به دست ما رسیده و باید قدردان آن باشیم و امام را الگوی عملی خود در زندگی قرار دهیم.

وی ابراز کرد: برخی که شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند، هدفشان بی بندوباری در جامعه است.

بردستانی با اشاره به نقش معنویت و ارتباط با خدا در زندگی امام خمینی (ره)، ابراز داشت: هرکس که به خدا توکل کند خدا هم او را در چشم مردم بزرگ می‌کند.

وی ادامه داد: دختران نوجوان و جوان ما اگر می‌خواهند به محبوبیت واقعی برسند باید ارتباط با خدا بیشتر کنند.

دبیر نخستین اجتماع دختران روح الله در شهرستان دیر گفت: هدف از برگزاری این مراسم آگاهی بخشی به نسل نوجوان و جوان و معرفی شخصیت و مکتب امام راحل به عنوان الگویی کامل به آنها است.

فاطمه نورا عبداللهی حرکت و راه امام خمینی (ره) را شبیه به حرکت انبیا الهی برای هدایت بشر دانست و افزود: باید بحث انقلاب و مباحث نظام اسلامی را به مباحث معرفتی نوجوانان متصل کنیم چون نوجوان در این سن به دنبال حقایق است.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و بمباران تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن علیه نوجوانان، خاطرنشان کرد: دشمن با تمام توان خود برای گرفتن هویت انقلاب اسلامی از نوجوانان به میدان است.

دبیر اجتماع دختران روح الله شهرستان دیر گفت: بهترین نقشه راه برای هدایت نوجوانان به مسیر درست، انتقال نظام و مفاهیم فکری امامین انقلاب و هویت انقلابی دادن به آنها است.

وی افزود: پیام گردهمایی دختران روح این است که اگر سال‌ها از ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی گذشته باشد و نسل نوجوان و جوان ما امام را ندیده‌اند هم در خط امام و پیرو و معتقد به فکر و آرمان‌های ایشان است.

عبداللهی با اشاره به حضور دختران دانش آموز نوجوان دهه ۸۰ و ۹۰ در این اجتماع، عنوان کرد: بسیج دانش آموزی، فرهنگی هنری سپاه، بسیج مداحان، بسیج جامعه زنان سپاه سیدالشهدا و گروه‌های جهادی منتظران منجی و زمینه سازان ظهور در برگزاری این مراسم همکاری داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر