جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۴۹۴
سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: اگر چه دولت تلاش‌های در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی داشته است اما این زیرساخت‌ها باید هر چه بیشتر توسعه یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی دوشنبه‌شب در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، با تاکید بر اهمیت تبیین نقش ورزش در جامعه اظهار داشت: امامین انقلاب به موضوع ورزش اهتمام ویژه داشته‌اند و به اهمیت آن تاکید کرده‌اند.

امام جمعه گناوه افزود: ورزش دارای بعد جسمی و روحی است و اگر به هر دو بعد آن توجه شود جامعه به ویژه جوانان از بسیاری از آسیب‌ها محفوظ می‌مانند.

وی بیان کرد: شهرستان گناوه دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوان است و جوانان و ورزشکاران مستعد این شهرستان در میادین ملی و بین المللی دارای افتخارات و صاحب مدال‌های رنگارنگ هستند.

امام جمعه گناوه اضافه کرد: وجود جوانان و ورزشکاران مستعد و توانا در شهرستان می‌طلبد که این ورزشکاران و جوانان استعداد یابی و حمایت و کمک شوند تا بتوانند در میادین ورزشی هر چه بیشتر بدرخشند.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان تصریح کرد: اگر چه دولت تلاش‌های خوبی در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی داشته است اما این زیرساخت‌ها باید هر چه بیشتر توسعه یابد.

وی افزود: انتظارات از مسئولان بسیار و بضاعت‌ها و امکانات محدود است با این حال حمایت از جوانان در همه عرصه‌ها به ویژه در عرصه‌های ورزشی و فراهم کردن امکانات درخور و شایسته وظیفه همه مسئولان است.

امام جمعه گناوه ادامه داد: توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات ورزشی باید در استان تحقق پیدا کند و به زیرساخت‌های ورزشی توجه ویژه شود.

امام جمعه گناوه ادامه داد: ما می‌توانیم با رفع خلاءهای ورزشی مانند احداث پلاژ بانوان و پیست موتور سواری جهت ساماندهی علاقه مندان به موتورسواری و جلوگیری از مخاطرات که خواست همه شهروندان به ویژه جوانان است روحیه نشاط و امید را در شهرستان احیا کنیم.

وی گفت: با کمک و همکاری خیرین و شرکت‌هایی که در محدوده شهرستان فعالیت می‌کنند می‌توان بسیاری از کمبودهای ورزشی را کاهش داده و مشکلات را مرتفع کنیم.

امام جمعه گناوه افزود: یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای ورزشکار باید زنده نگه داشته شود و ما می‌توان با نامگذاری برخی خیابان‌ها و میادین یا اماکن این مهم را تحقق بخشیم.

در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان کارها و برنامه‌های قابل اجرا در حوزه جوانان و عموم ورزشکاران را تشریح کرد و رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گزارشی از عملکرد این اداره و مشکلات موجود، در حوزه ورزش ارائه کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر