جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۵۰۴
سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۳

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: منابع انسانی، زیرساخت‌ها و فضاهای آموزشی و ورزشی را باید سه شاخص مهم در راستای کیفیت بخشی آموزش و پرورش در جزیره خارگ دانست.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح سه شنبه در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: جزیره خارگ به دلیل شرایط خاص جغرافیایی در حوزه آموزشی و پرورشی از اهمیت بسیار بالایی در ایران اسلامی برخوردار است، تحصیل بیش از یکهزار دانش‌آموز در این جزیره نیازمند تدوین یک برنامه‌ریزی چندوجهی در حوزه‌های مختلف آموزشی و پرورشی دارد.

وی افزود: منابع انسانی، زیرساخت‌ها و فضاهای آموزشی، ورزشی را باید ۳ شاخص مهم در راستای کیفیت بخشی آموزش و پرورش در جزیره خارگ در نظر گرفت، در زمینه نوسازی و بروز رسانی تجهیزات و منابع انسانی مؤثر در آموزش و پرورش خارگ با چالش جدی مواجه هستیم، که باید در این راستا آینده‌نگری و آینده پژوهی صورت بپذیرد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: توجه به ارتقای سطح فرهنگی دانش آموزان خارگی در کنار توجه به مسائل علمی و آموزشی در سال جدید تحصیلی افزایش یابد، فعالیت‌های تربیتی و پرورشی در بین دانش آموزان باید با همکاری مسئولان آموزش و پرورش و مربیان تربیتی انجام شود.

دشتی زاده خاطرنشان کرد: محیط‌های ورزشی به عنوان مکان‌های تربیتی نقش به مؤثری در پرورش روح و جسم دانش آموزان دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر