پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۵۴۰
سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با همکاری اداره‌کل منابع طبیعی و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک بوشهر، اسناد مالکیت پارک‌های جنگلی استان بوشهر صادر شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی اراضی ملی و منابع طبیعی استان بوشهر اظهار داشت: صدور اسناد مالکیت پارک‌های جنگلی در اولویت برنامه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توسعه جنگاها در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود خاطرنشان کرد: طرح‌های جدید جنگلی در دستور کار اداره کل منابع طبیعی استان بوشهر قرار گرفته است.

استاندار بوشهر با تأکید بر توسعه طرح‌های جنگلی در استان، اظهار داشت: اکنون در مرکز تکثیر نهال منطقه جنگلی چاهکوتاه بوشهر، نهال در حال تولید و تکثیر است که ظرفیت و فرصت مناسبی برای اجرایی شدن طرح‌های جنگلی جدید فراهم کرده است.

وی توسعه جنگل در اراضی خشکی و ساحلی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: کاشت نهال جنگلی در اراضی منابع طبیعی و نهال حرا در سواحل استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار دارد.

محمدی‌زاده از اجرایی شدن طرح‌های جنگلی جدید در استان خبر داد و بیان کرد: طرح‌های جنگلی مناسبی در سال‌های گذشته اجرایی شده که خدمات دست‌اندرکاران درخور تحسین است.

وی افزود: در همکاری مشترک منابع طبیعی و آبخیزداری با ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در برنامه منسجم و فشرده اسناد مالکیت پارک‌های جنگلی صادر شود.

استاندار بوشهر تعیین تکلیف اراضی راکد واگذار شده را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: اراضی دولتی و منابع طبیعی در نقاط مختلف استان بوشهر واگذار شده به بخش خصوصی که اکنون راکد و هیچ فعالیتی در آن نمی‌شود تعیین تکلیف شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر