پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۵۶۲
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از برگزاری آزمون استخدام در پارس جنوبی در استان خبر داد و گفت: جذب یک‌هزار نفر در صنایع و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی یکی از اولویت‌های استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، اکبر پورات در نشست شورای فرهنگ عمومی استان از برگزاری آزمون استخدام یک‌هزار نفر در پارس جنوبی در استان بوشهر در آینده نزدیک خبر داد و افزود: مهم مورد تأکید وزیر نفت قرار دارد.
 
وی ادامه داد: در این راستا اولویت استخدام با جوانان استان بوشهر است و تفاهمنامه‌هایی از سوی برخی دستگاه‌ها با منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی منعقد می‌شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به اهمیت فرهنگ ازدواج، کاهش طلاق، افزایش موالید و پایداری خانواده اشاره و بیان کرد: رتبه استان بوشهر در موضوع ازدواج مطلوب نیست، ولی در کاهش طلاق، بوشهر وضعیت خوبی نسبت‌به دیگر استان‌ها دارد.
 
وی به موضوع افزایش موالید، پیشگیری از سالمندی، زیست عفیفانه، مسکن و اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد در ۵ سال اخیر با کاهش موالید مواجه هستیم که حل مشکل جمعیت در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.
 
در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر از آثار جدیدی تحت عنوان معصومه آل محمد (ص)، شرح زندگانی حضرت معصومه (س)، شرح زیارت حضرت معصومه (س) و تقوای قضایی و آسیب‌شناسی دادرسی رونمایی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر