جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۵۶۹
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: نخستین خانه محیط زیست استان بوشهر در روستای چهار روستایی بخش ریگ شهرستان گناوه افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، ضرغام محمدی بخشدار بخش ریگ شهرستان گناوه صبح چهارشنبه در آئین افتتاح نخستین خانه محیط زیست استان بوشهر اظهار داشت: امروزه حفاظت از محیط زیست و اهمیت آن بر هیچکس پوشیده نیست و در آموزه‌های دینی اسلام و قانون اساسی کشور ما بر حفاظت از محیط زیست تاکید فراوان شده است.

بخشدار ریگ گناوه افزود: مدارس، پایگاه‌های فرهنگی و پایگاه‌های بسیج بستری مناسب برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و تبدیل حفاظت محیط زیست به یک فرهنگ هستند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی اضافه کرد: فرهنگ حفاظت از محیط زیست توسط محیط یاران در مدارس پایه گذاری می‌شود و آموزش‌های لازم در مدارس به دانش آموزان ارائه می‌شود.

وی گفت: امروزه با فرهنگ سازی در مدارس دانش آموزان و فرزندان ما با محیط زیست و اهمیت حفظ آن آشنا می‌شوند و باید این فرهنگ سازی هر چه بیشتر توسعه و گسترش یابد.

بخشدار ریگ افزود: مردم روستای چهار روستایی افرادی مبتکر و سرزنده هستند و افتتاح اولین خانه محیط زیست استان در این روستا موید این مطلب است.

محمدی تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح اولین خانه محیط زیست هستیم و دهیار، شورا و همه مردم روستا کمک کنند تا بتوان به اهداف این طرح دست یافت و از اداره محیط زیست شهرستان نیز درخواست می‌کنیم که این خانه‌ها در روستاهای دیگر این بخش راه اندازی شود تا بتوان از آنها بهره مند شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر