جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۵۷۵
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

فکرشهر: سرپرست فرمانداری دیلم گفت: آنچه در رشد و پیشرفت حوزه فرهنگ و هنر شهرستان دیلم کمک کند، در اولویت کار خود قرار داده و به جد پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد اسدی صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی جامعه هنری شهرستان دیلم در جمع هنرمندان اظهار داشت: هنرمند عرضه کننده هنر است و باید در تعالی جامعه نقش داشته باشد و هنر اصیل و ارزشی را به جامعه تحویل دهد.

سرپرست فرمانداری دیلم با اشاره به اینکه هنرمندان شهرستان دیلم از توانمندی‌های بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف هنری برخوردار هستند، افزود: هنرمندان باید با ایجاد هنر ارزشی، فرهنگ‌های غلط و ضد ارزشی را از جامعه دور کنند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های هنری ناب و فاخر هنرمندان خواستار حضور جدی و فعالیت آنان در عرصه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی برای ارتقای کمی و کیفی اهداف ارزشی شد و افزود: هنرمندان در قبال جامعه مسئولیت دارند و بی شک هنرمندان دیلم نیز باید برای تعالی همه جانبه جامعه به صورت همگام با هم حرکت کنند.

اسدی در ادامه با اشاره به اینکه تعامل و هم اندیشی در تحقق اهداف و رسیدن به پیشرفت در زمینه‌های مختلف در سطح شهرستان نقش بسیار تأثیرگذاری دارد، خاطرنشان کرد: مطالبات هنرمندان و جامعه هنری به حق است و با یک برنامه ریزی بسیار مطلوب سعی خواهیم کرد آنچه در رشد و پیشرفت حوزه فرهنگ و هنر شهرستان کمک می‌کند، در اولویت کار خود قرار بدهیم و به جد پیگیری کنیم.

در این نشست که با حضور اعضای مختلف انجمن‌های فرهنگی هنری برگزار شد، هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود در حوزه فرهنگ و هنر پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر