پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۷۵۶
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۲

فکرشهر: فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه مدیران اقدامات خود را به مردم انعکاس دهند، گفت: مدیران تلاش کنند پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری برسد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی بحرانی صبح شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دشتی اظهار داشت: طرح سه شنبه‌های پاسخگویی یکی از اقدامات ارزشمند در جهت انعکاس خدمات نظام و دولت به مردم است که می‌طلبد مدیران از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنند.

فرماندار دشتی افزود: اعتبارات نفت و گاز به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص پیدا کرده و اعتبارات استانی نیز به صورت ۸۵ درصد تخصیص پیدا کرده که در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.

بحرانی بیان کرد: مدیران به صورت جهادی پیگیر پروژه‌ها باشند و تلاش کنند پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: مدیران ضمن معرفی ظرفیت‌های شهرستان نسبت به جذب سرمایه گذاران اقدام کنند.

بحرانی خاطر نشان کرد: در سال گذشته در حوزه اشتغال شهرستان بالاتر از تعهد اشتغال کار انجام شد و انتظار داریم در سال جاری نیز مدیران نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده در جذب اعتبارات ملی گفت: بخشداران پیگیر پروژه‌های عمرانی در سطح بخش باشند و از نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر