جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۷۵۸
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: رئیس شورای شهر خارگ گفت: طی نشستی مشترک با معاون مدیر کل توسعه اقتصادی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، زیرساخت های موجود جهت بهره گیری از ظرفیت های مالی سازمان به منظور پیشبرد پروژه های شهری و ارایه خدمات مطلوب تر به شهروندان بررسی شد.

به گزارش «فکرشهر»، لطف اله علی پور با تاکید بر اهمیت جذب منابع مالی خارج از منابع موجود گفت: یکی از راهکارهای موثر جهت پیشبرد اهداف شهرداری، بهره گیری از منابع موجود در درآمد های پایدار شهرداری بوده که به ویژه بند یک این آیین نامه نیز می‌باشد.

رییس شورای اسلامی شهر خارگ با اشاره بر اهمیت درآمدزایی و ایجاد درآمد های پایدار مطرح کرد : یکی از مشکلات مهم مردم در خارگ بحث در آمدزاییست، چراکه شرایط خاص جزیره خارگ باعث شده بسیاری از طرح های کار آفرینی عملی نشوند؛ بنابراین ابزار ها و پشتیبانی هایی باید صورت گیرد تا امید و انگیزه برای راه اندازی واحدهای اشتغال بخش خصوصی ، بخصوص درمیان جوانان افزایش یابد.

علی پور در ادامه خاطر نشان کرد : یکی از منابع مهم درآمدی شهرداری خارگ از محل کارخانه آسفالت می‌باشد که این کارخانه با توجه به عدم تعمیرات اساسی  نیازمند تعمیرات کلی می‌باشد که در همین راستا مقرر گردید با مصوبه شورای اسلامی شهر نسبت به اخذ تسهیلات از منابع سازمان شهرداری ها اقدام لازم بعمل آید.

رییس شورای اسلامی شهر خارگ در پایان افزود: یکی از معضلاتی که شهروندان ما مدام آن را به اعضای شورای شهر گوشزد می کنند بحث حمل و نقل دریایی و بحث بار و خودروهای سکنه خارگ است که در این راستا رایزنی هایی انجام شد تا بتوان با اختصاص بودجه ای یک فروند لندینگ کرافت به ناوگان دریایی خارگ افزود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر