سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۷۹۷
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی گچساران درپی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی به تعدادی از فعالان فضای مجازی و رسانه ای در دوگنبدان مرکز این شهرستان بمنظور تنویر افکار عمومی توضیحاتی داد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ ارسلان خادمیان با اعلام این مطلب به رسانه ها ، افزود: برابر اعلام خبر به پلیس ۱۱۰ در اسرع وقت ماموران کلانتری۱۲ و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با هماهنگی مقام قضایی به صحنه محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه پنج نفر به هویت های معلوم براثر تیراندازی با سلاح شکاری واصابت ساچمه، زخمی شده بودند.

سرهنگ خادمیان ابراز کرد: با هماهنگی مقام قضایی مستندات صحنه و فیلمهای دوربین های مداربسته محل بررسی و مستندات جمع آوری و پرونده ای دراین زمینه تشکیل وبا صدوردستورات قضایی مقتضی ، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: باتوجه به تحقیقات اولیه از شکات و مظنون بودن به افرادی ،برابر دستور قضایی افراد مورد نظر احضار و یک دستگاه خودروی پژو پارس توقیف و پرونده مفتوح ودر حال رسیدگی است.

سرهنگ خادمیان تصریح کرد: ضمنا برابر استعلام از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص گردید افراد مجروح شده دراین حادثه از اصحاب رسانه نمی باشند و فقط فعال فضای مجازی (پیج شخصی) می باشند.

وی افزود: با توجه به انتشار اخبار ودرج مطالبی خلاف واقع در این خصوص قطعا ضمن شناسایی، با انتشار دهندگان این گونه شایعات برخورد قاطع وقانونی صورت خواهد گرفت واز مردم شریف شهرستان گچساران خواست به شایعات توجهی نکنند.

براساس آنچه که در شبکه های اجتماعی منتشر شده حوالی ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه شب پنجشنبه ای که گذشت ، تعدادی از فعالان مجازی و رسانه ای در دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد در یک محفل دورهمی توسط فرد یا افراد ناملعومی مورد اصابت گلوله ساچمه ای قرار گرفته و سبب مصدومیت چهار نفر شده که به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفته اند.

یک مقام امنیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون رنگ سیاسی دادن به این حادثه در شبکه های اجتماعی ، ضمن رد این موضوع به خبرنگار ایرنا گفت : البته برای روشن شدن جزئیات دقیق این حادثه و صحت و سقم آن موضوع همچنان در دست بررسی است .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر