جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت:در آستانه اربعین حسینی زائران و علاقه مندان به زیارت بارگاه سرور و سالار شهیدان با آمادگی لازم و اخذ ویزا قصد سفر به کربلای معلی کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، مصطفی سالاری شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی استان بوشهرافزود:با تمهیدات اتخاذ شده توسط سفارت و کنسولگری کشور عراق آمادگی لازم برای صدور ویزا زائران حسینی فراهم شده است.\n\nوی یادآورشد: پارسال امکان حضور زائران ایرانی بدون داشتن ویزا نیز فراهم شد اما امسال دولت عراق حضور زائران در کشورش را منوط به داشتن ویزا کرده است.
کد خبر: ۱۶۵۹۲
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت:در آستانه اربعین حسینی زائران و علاقه مندان به زیارت بارگاه سرور و سالار شهیدان با آمادگی لازم و اخذ ویزا قصد سفر به کربلای معلی کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، مصطفی سالاری شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی استان بوشهرافزود:با تمهیدات اتخاذ شده توسط سفارت و کنسولگری کشور عراق آمادگی لازم برای صدور ویزا زائران حسینی فراهم شده است.

\n\n

وی یادآورشد: پارسال امکان حضور زائران ایرانی بدون داشتن ویزا نیز فراهم شد اما امسال دولت عراق حضور زائران در کشورش را منوط به داشتن ویزا کرده است.

\n\n

استاندار بوشهر بااشاره به ضرورت اعزام های گروهی زائران گفت: علاقه مندان به شرکت در آئین سوگواری اربعین حسینی از اعزام های فردی اجتناب کنند تا خدمات راهی و دیگر مسایل با مدیریت بهتری انجام شود.

\n\n

سالاری افزود: براساس تقسیم وظایف انجام شده در ستاد مرکزی ارائه خدمات پزشکی به زائران حسینی در داحل کشور برعهده وزارت بهداشت و درکشور عراق نیز این مسئولیت به جمعیت هلال احمر واگذار شده است.

\n\n

استاندار بوشهر اضافه کرد: اگر سازمان های مرکزی رسالتی برای خدمت رسانی به زائران در سطح ملی دارند مشارکت دستگاههای استانی با سازمان های مرکزی خود به نحوی باشد که به مسئولیت استانی آنها خللی وارد نکند.

\n\n

وی یادآورشد: معاونت سیاسی استانداری مسئولیت هماهنگی و سپاه امام صادق (ع) نیز خدمات دهی به زائران این استان را برعهده دارد و همه دستگاههای اجرایی نیز مکلف به همکاری و تامین نیازمندی ها برای ارائه خدمات بهتر به زائران با سپاه هستند.

\n\n

سالاری گفت: براساس تصمیم ستاد ملی اربعین حسینی رسالت خدمت رسانی به زائران بوشهری در مرز شملچه بر عهده استانداری تکلیف شده است و تلاش لازم برای تحقق این مهم انجام خواهد شد.

\n\n

وی افزود: برنامه ریزی لازم برای ارایه خدمات رفاهی ، بهداشتی ، ایمنی و دیگر مسائل مورد نیاز زائران انجام شده است.

\n\n

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز دراین نشست گفت:آمادگی لازم برای خدمت رسانی به زائران توسط این نیرو وجود دارد.

\n\n

سرهنگ حمید خرمدل افزود: نشست هایی با هیات های مذهبی و فرماندهان نواحی بسیج برای هماهنگی و خدمات دهی مطلوب تر به زائران حسینی انجام شده است.

\n\n

وی یادآورشد: افزون بر استقرار در مرز شلمچه ، اردوگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در آبادان نیز بعنوان خوابگاه و محل پارکینگ خودروهای شخصی زائران پیش بینی شده است.

\n\n

خردمدل اظهارداشت: عوامل مرتبط با خدمات دهی به زائران از اول آذر تا یازدهم که اربعین هست در منطقه شلمچه حضور دارند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر