جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت:براساس قانون ارایه خدمات به سکونت گاههای غیر رسمی ممنوع است برهمین اساس باید وضعیت این مناطق در هفت محله جنوبی شهر بوشهر در زمینه ارائه خدمات تعیین تکلیف شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در نشست ستاد بازآفرینی محلات هدف استان بوشهر با بیان اینکه بافت تاریخی و سکونت گاه های غیر رسمی دو مقوله جدا هستند افزود: بافت تاریخی در مکانی مناسب قرار دارد که به سبب مراقب نشدن دچار مشکل شده است.\n\nوی یادآورشد:مقررات محدودیت هایی در ارائه خدمات به بافت های تاریخی ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۸۲۱۴
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت:براساس قانون ارایه خدمات به سکونت گاههای غیر رسمی ممنوع است برهمین اساس باید وضعیت این مناطق در هفت محله جنوبی شهر بوشهر در زمینه ارائه خدمات تعیین تکلیف شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در نشست ستاد بازآفرینی محلات هدف استان بوشهر با بیان اینکه بافت تاریخی و سکونت گاه های غیر رسمی دو مقوله جدا هستند افزود: بافت تاریخی در مکانی مناسب قرار دارد که به سبب مراقب نشدن دچار مشکل شده است.

\n\n

وی یادآورشد:مقررات محدودیت هایی در ارائه خدمات به بافت های تاریخی ایجاد کرده است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، استاندار بوشهر بااشاره به اینکه ارائه خدمات ایمنی در بافت تاریخی بوشهر با مشکلاتی مواجه است گفت: طرح های زیرساختی بافت تاریخی بوشهر نیازمند بازنگری است که در این حوزه شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری پروژه های مختلفی تدوین کرده که هنوز اجرایی نشده است.

\n\n

سالاری افزود:بافت تاریخی بوشهر بدلیل ویژگی خاص از ظرفیت های مهمی در حوزه گردشگری و فرهنگی برخوردار است.

\n\n

معاون امور عمرانی استانداری بوشهرنیز گفت:بافت تاریخی بوشهر هویت فرهنگی این شهر است برهمین اساس احیا آن ضروری است اما اکنون تنها در ستاد بازآفرینی خلاصه شده است.

\n\n

سیدمحمدحسن باستی افزود:اجرایی شدن طرح های تدوین شده در زمینه زیرساخت ها سبب احیا بافت می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر