سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان فرارسیدن نیمه شعبان از پنجشنبه شب مردم بوشهر همگام با اقصی نقاط ایران اسلامی با برپایی جشن وسرور و پخش شربت و شیرینی میلاد یگانه منجی عالم بشریت را گرامی داشتند...
کد خبر: ۳۳۳۷۹
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۱

فکرشهر: همزمان فرارسیدن نیمه شعبان از پنجشنبه شب مردم بوشهر همگام با اقصی نقاط ایران اسلامی با برپایی جشن وسرور و پخش شربت و شیرینی میلاد یگانه منجی عالم بشریت را گرامی داشتند.



به گزارش فکرشهر از ایرنا، شمار قابل توجهی از دوستداران اهل بیت عصمت و ظهارت در خیابانها و معابر شهر با برپایی ایستگاه های صلواتی به پخش شربت و شیرینی میان پرداختند و با توجه به همزمانی نیمه شعبان با شب جمعه حسینیه گزار شهدای بهشت صادق و مصلی نماز جمعه شهر

بوشهر با برپایی آیین هایی جشن وسرور همراه با سخنرانی و مولودی خوانی میزبان دوستداران اهل بیت (ع) و منتظران قائم آل محمد بود.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر روز جمعه در آئین بزرگذاشت نیمه شعبان گفت: ترویج و تبلیغ فرهنگ انتظار از اصلی‌ترین راه های یاری دین است.

حجت الاسلام سید علی پناه محمودی افزود: هر کس به مرام و مکتبی عقیده داشته باشد و آن را درست و بحق بشناسد باید برای ترویج و تبلیغ آن بکوشد و جذب حداکثری در راه عقیده خود داشته باشد.

وی بیان کرد: از دیرباز کافران و فاسقان و لاابالی‌ها سعی در بی دین کردن و سوق دادن آحاد مردم به سوی کفر و فسق می‌کردند و در مقابل آنها پیامبران و امامان و صالحان و مصلحان کوشیده‌اند مردم را نجات و به ایمان و پاکی و راه حق هدایت کنند.

محمودی نیا افزود: امروز بیش از هر زمانی ضروری است که کسانی که عقیده به وجود امام زمان (عج) و انتظار آمدن آن مصلح جهانی دارند فرهنگ انتظار را در جامعه نهادینه کنند.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: در شرایط کنونی با تمام وجود در مقابل امواج بی‌دینی و ترویج گناه و سست‌کردن اعتقادات مردم با تمام قامت ایستاد و شوق حضرت مهدی و انتظار ظهور را در دل‌ها روشن کرد.

محمودی نیا گفت: امروز روزی است که پیروان حقیقی فرهنگ انتظار باید عالمانه به شبهات پیرامون مهدویت پاسخ دهند و گرفتاران در شبهات را نجات دهند.

وی بیان کرد: عالمان دین و رهروان حقیقی مهدویت نیز باید کاری کنند تا شور مهدی باوری و شوق انتظار فراگیر شود.

محمودی نیا اضافه کرد: مسلمانان و شیعیان منتظر همچنان که در تب و تاب امام زمان و فرا رسیدن دوران ظهورش می سوزند باید این تب و تاب عشق را به دیگران منتقل و به تربیت نسل منتظر پردازند.

وی گفت: ترویج و تبلیغ فرهنگ انتظار از اصلی‌ترین راه های یاری دین در این عصر غربت است چون خداوند امام زمان را برای گسترش حق و نابودی باطل و بلندآوازه کردن دین و خاموش کردن ضلالت و گمراهی حفظ کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر