سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر:
کد خبر: ۵۷۹۷۴
پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

فکرشهر:  مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: روند پرداخت تسهیلات و پیشرفت طرح‌های اشتغال مطلوب است.

به گزارش فکرشهر از مهر، فاطمه دهقانی  اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و رفع معضل بیکاری در مناطق روستایی از اولویت‌های اساسی است و در این مسیر از همه ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان خاطر نشان کرد: با عنایت به تخصیص مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل موضوع تفاهم نامه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم‌کشور، بنیاد علوی و بانک سینا در سال ۹۷ و فرصت محدود باقی مانده برای جذب اعتبارات فوق، جلسه بررسی آخرین وضعیت پرونده‌های معرفی شده به بانک با دعوت از متقاضیان، دستگاه‌های اجرایی ذیربط و بانک سینا به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تشکیل و به بررسی موانع و مشکلات تحقق طرح‌های اشتغال معرفی شده به بانک سینا پرداخته شد.

وی با اشاره به روند مطلوب پرداخت تسهیلات و پیشرفت طرح‌های اشتغال مذکور ابراز داشت: ۳۴ طرح شامل ۱۱ طرح در حوزه جهاد کشاورزی، ۳ طرح حوزه راهداری، ۷ طرح شیلات، ۹ طرح صنایع و معادن، ۲ طرح میراث فرهنگی، یک طرح محیط زیست و یک طرح در حوزه علوم پزشکی است.

وی از ایجاد ۳۱۳ شغل جدید در روستاهای استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: امیدوار هستیم تا پایان تیرماه با جذب تمام سهمیه تخصیص یافته به استان، شاهد ایجاد ۳۱۳ فرصت شغلی جدید در روستاهای استان باشیم.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: از مجموع تسهیلات فوق بیشترین میزان اشتغال و مبلغ تسهیلات درخواستی مربوط به طرح‌های حوزه صنایع و معادن با ۱۳۰ فرصت شغلی جدید است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر