پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۵۳۴
سه‌شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

فکرشهر: نماینده ولی‌ فقیه در استان بوشهر با اشاره به تدوین برنامه دریادرمانی در استان بوشهر گفت: اجرای این برنامه نقش مهم در توریسم سلامت و پیشگیری و درمان بیمار‌ها دارد که لازم است به این برنامه در استان توجه ویژه شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان و کارکنان بیمه سلامت استان بوشهر با تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) خدمات بیمه سلامت را مورد تجلیل قرار داد و اظهار داشت: بیمه سلامت در کاهش هزینه درمان مردم در عرصه‌های مختلف نقش مهم و تأثیرگذاری دارد که خدمات آنان درخور تحسین است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان بوشهر نگرانی جامعه بشری را همواره در ادوار مختلف تاریخی در حوزه سلامت دانست و بیان کرد: دغدغه روحی و جسمی همواره فراروی جامعه بشری بوده که در این عرصه بیمه‌های درمانی نقش اثرگذاری دارد.

امام جمعه بوشهر ارتباط سلامت در زیست انسان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بیمه‌های درمانی در کاهش و جبران بخشی از هزینه‌های مردم جایگاه مهمی دارند و بیمه سلامت در رفع دغدغه جامعه در حوزه درمان نقش بسیار مهم دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر یکی از بیماری‌های مهم مردم به ویژه در استان بوشهر را پوکی استخوان، دیابت و بیماری‌های قلبی و عروقی دانست و افزود: کم‌تحرکی و عدم استفاده از مواد غذایی دارای کلسیم عامل بروز این بیماری‌ها است که لازم است راهکارهای پیشگیری از بیماری در بین مردم فرهنگ‌سازی شود.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود درمان بیماری برای مردم به ویژه نیازمندان و محرومان بدون هزینه باشد تأکید کرد: درمان بدون هزینه، خدمات درمانی سریع و درمان قطعی باید در دستور کار بیمه‌های درمانی قرار داشته باشد.

صفایی‌بوشهری، افزایش پوشش بیمه درمانی را سبب آرامش جامعه و کاهش دغدغه مردم دانست و تصریح کرد: نعمت دریا و سواحل خلیج‌فارس یک ظرفیت مهم در عرصه پیشگیری و درمان برخی بیماری‌ها محسوب می‌شود که باید از این ظرفیت با فرهنگ‌سازی استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، یکی از مهمترین ویژگی دریا را حوزه پیشگیری و درمان بیماری‌ها دانست و با اشاره به تدوین برنامه دریا درمانی در استان بوشهر گفت: اجرا این برنامه نقش مهم در توریسم سلامت و پیشگیری و درمان بیمار‌ها دارد که لازم است به این برنامه در استان توجه ویژه شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر