پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۵۶۱
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

فکرشهر: نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مرکز مشاوره اسلامی در بوشهر راه‌اندازی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر شنبه در دیدار مسؤول مراکز مشاوره اسلامی سماح کشور اظهار داشت: مشاوره به ویژه مشاوره حوزوی که منشأ دینی دارد لازم است و از جهتی آموزش مشاورین، نظارت بر مشاورین و جمع بندی مشاورات و پیشگیری آسیب‌ها بسیار مهم است.

امام جمعه بوشهر جغرافیای مشاوره را بسیار مهم دانست و با تاکید بر پیشگیری از آسیب‌ها گفت: نیاز است سند و چشم اندازی برای مشاوره حوزه سماح نوشته و از آن طرف حسب جمع بندی‌هایی که می‌شود در فضای ملی و استانی مشاوران آموزش ببینید و در استان خودکفا شوند.

وی بیان داشت: حتماً افرادی که در ساختار مشاورین قرار می‌گیرند درس خوانده حوزوی باشند و آموزش لازم را ببیند و نظارت روی آن‌ها صورت گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: متأسفانه ساختار مشاوره غیر اسلامی بر مبنای امانیسم و لیبرالسیم است، اما در مشاوره اسلامی مبنا خداشناسی و دینداری و دین پژوهی است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر آمادگی خود برای راه اندازی مرکز مشاوره اسلامی سماح در بوشهر اعلام کرد.

حجت الاسلام شورورزی مسئول مراکز مشاوره اسلامی سماح کشور نیز در این جلسه بر اختصاص فضایی مناسب برای راه اندازی مرکز مشاوره سماح و تجهیز این مکان تاکید کرد و گفت: در برخی از استان‌ها دو یا سه مرکز مشاوره تأسیس شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر