پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۷۷۲
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: از سری طرح‌های جهاد آبرسانی این استان، طرح خط انتقال آب ارم-دهرود دشتستان به طول ۲۷ کیلومتر آماده بهره برداری شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ابوالحسن عالی در جمع خبرنگاران افزود: خط انتقال آب ارم - دهرود با لوله پلی اتیلن ۳۵۵ و ۳۱۵ میلیمتر اجرا شده و چهار روستا با جمعیت بالغ بر چهار هزار و ۱۰۰ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: همچنین خط انتقال آبرسانی به روستای پرگانک نیز به طول چهار کیلومتر احداث شده و جمعیت زیر پوشش این خط ۸۰۰ نفر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: منبع تأمین آب خطوط یاد شده سد تنگ ارم است و مجموع اعتبار آن نیز یک هزار و یک هزارو ۱۵۰میلیارد ریال گزارش شده است.

وی افزود: از اهداف اصلی این طرح می‌توان به ارتقا و پایداری آب شرب و جلوگیری از هدر رفت آب اشاره کرد.

عالی ادامه داد: برخی از روستا‌های شهرستان دشتستان در چند سال اخیر با مشکلاتی عدیده برای تامین آب شرب سالم و پایدار مواجه بوده که با طرح‌های اجرا شده در حوزه جهاد آبرسانی تحول قابل توجهی در این حوزه حاصل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عنوان کرد: احداث آب شیرین کن و نوسازی خطوط انتقال و توزیع از جمله طرح‌های شاخص برای افزایش پایداری شهر‌ها و روستا‌ها در شهرستان دشتستان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر