پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۸۲۱
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

فکرشهر: اسماعیل سجادی منش گفت: با تلاش ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی استان بوشهر، ۱۸ بوستان و اردوگاه برای شب‌مانی گردشگران نوروزی آماده شده است.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: با تلاش کمیته‌های دهگانه ستاد تسهیلات و خدمات سفر‌های نوروزی استان بوشهر، آمادگی‌های فراگیری برای پذیرایی از گردشگران نوروزی انجام شده است.

اسماعیل سجادی منش افزود: ۱۸ بوستان و اردوگاه آماده پذیرش گردشگران نوروزی شده است.

او اضافه کرد: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در ۴۰۰ مدرسه استان اسکان گردشگران فرهنگی و غیرفرهنگی را پوشش می‌دهند.

او با اشاره به پیش‌بینی و اعلام هشدار نارنجی هواشناسی، اضافه کرد: ۱۵۶ سالن ورزشی در سرتاسر استان بوشهر آماده اسکان گردشگران در شرایط نامناسب جوی هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اعلان کرد: برای نوروز ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده که نزدیک به ۱۰ میلیون مسافر در استان شب‌مانی داشته باشند.

سجادی منش گفت: نظارت بر مراکز و منازل اقامتی استان تشدید شده و به‌دلیل هم‌زمانی نوروز با ماه مبارک رمضان از اغذیه‌فروشی‌ها خواسته شده که در‌های شیشه فروشگاه خود را بپوشانند.

او تأکید کرد: کالا‌های اساسی و آرد نانوایی‌ها نیز پیش‌بینی شده و کمبودی نخواهیم داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال در سفر‌های نوروزی مانند هر سال شهرستان گناوه بیشترین گردشگر را داشته باشد و شهرستان‌های بوشهر و دیلم شهرستان‌های دوم و سوم از لحاظ پذیرش گردشگر باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر