شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۸۹۸
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴

فکرشهر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از ورود و اقامت یک میلیون و ۶۰۰ هزار گردشگر و مسافر از ۲۴ اسفند تاکنون در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، اسماعیل سجادی‌منش در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه تمام تخت‌های اقامتی استان بوشهر تکمیل شده است اظهار داشت: علاوه بر هتل، مهمانسرا‌های ادارات، مسافرخانه‌ها، مراکز بوم‌گردی و کمپ‌های شهرداری‌های استان بوشهر از اقامت گردشگران تکمیل شده است.

وی با اشاره به اقامت گردشگران در کلاس‌های درس مدارس استان بوشهر گفت: خانه‌های مبله مردم خونگرم بوشهر برای اقامت گردشگران ساماندهی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اقامت یک میلیون و ۶۰۰ هزار گردشگر و مسافر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: این تعداد گردشگر از ۲۴ اسفند تاکنون در نقاط مختلف استان اقامت کرده‌اند که بیشترین مسافران وارد شهر‌های بوشهر، گناوه و دیلم شده‌اند.

سجادی‌منش با اشاره به آغاز موج دوم سفر‌های نوروزی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تعداد اقامت گردشگران در استان بوشهر امروز به یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر برسد.

وی کاهش تصادفات در جاده‌های استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی کارشناسان میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر مسافران نوروزی بیشتر از سواحل، آثار باستانی، بافت تاریخی بوشهر، منزل شهید رئیس علی دلواری سردار مبارزه با انگلیس، موزه و نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر استفاده گردشگران و مسافران نوروزی از ظرفیت تفریحات دریایی در ساحل زیبای خلیج فارس از جمله قایق سواری و شنا را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: زیرساخت‌های لازم برای رفاه حال و آسایش گردشگران در استان بوشهر فراهم شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر