جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: فرهنگ و تمدن غنی مردم این استان باعث شده تا وحدت که حلقه گمشده اخلاق سیاسی است در بوشهر نسبت به خیلی جاها بیشتر باشد که این همدلی در شتاب توسعه ای موثر خواهد بود...
کد خبر: ۱۰۰۲۰۸
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: فرهنگ و تمدن غنی مردم این استان باعث شده تا وحدت که حلقه گمشده اخلاق سیاسی است در بوشهر نسبت به خیلی جاها بیشتر باشد که این همدلی در شتاب توسعه ای موثر خواهد بود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز شنبه در آیین  تکرییم و معارفه فرماندار بوشهر افزود: موفقیت‌ها مدیون تلاش جمعی است و در عقبه هر موفقیتی مردان و زنانی هستند که صادقانه و شجاعانه تلاش کردند که در فرمانداری بوشهر نیز این مهم صدق می‌کند.

وی با قدردانی از فرماندار سابق بوشهر به عنوان فردی از خانواده شهدا بیان کرد: فرماندار جدید بوشهر نیز از رزمندگان بسیجی، پیشکسوت دفاع مقدس، مسلط، توجیه و برخوردار از سواد و علم کافی برای این سمت است.

محمدی‌ زاده ادامه داد: صالح رحیمی از آشنایی کامل به شهرستان بوشهر و بویژه جزیره مقاوم خارگ برخوردار است که انتظار می‌رود ساز  و کار پیشرفت و توسعه مرکز استان را فراهم کند.

استاندار بوشهر افزود: با مشکلاتی که وجود دارد مسئولان با پذیرفتن این شرایط سخت پای کار آمدند تا در کنار رهبری، دولت و مردم باشند. استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که بهره‌گیری مناسب از آن زمینه‌ساز موفقیت در جنگ اقتصادی است.

محمدی زاده یادآورشد: عباس جمشیدی ۵ سال و ۸ ماه فرماندار بوشهر بود که از ایشان به‌خاطر زحماتشان تشکر می‌شود و صالح رحیمی را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی می‌کنیم. رحیمی نیز ۷ سال در دولت‌های نهم و دهم بخشدار مرکزی بوشهر بود و از نیروهای بسیجی است که در زمان دفاع مقدس با وجود سن کم در جبهه حضور یافت و اکنون هم به عنوان نیرویی مردمی و تحصیل‌کرده به مسائل اساسی استان و شهرستان مسلط است.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز گفت: دشمن در شرایط کنونی سفره مردم و همچنین حیثیت آنها را نشانه کرده که با این شرایط وحدت، همراهی و همدلی بسیار حائز اهمیت است.

محمدتقی ایرانی افزود: برای نام و عزت ایران باید همگان در کنار هم توسعه و پیشرفت را در استان نهادینه کنند.

وی یادآور شد: فرماندار جدید  باید در کنار توجه به سرمایه‌گذاری و کارآفرینی، یتیمان، بی‌سرپستان، زنان سرپرست خانوار و در راه‌ماندگان را نیز مورد توجه جدی قرار دهد.

فرماندار جدید بوشهر نیز گفت: از همه فرمانداران، بخشداران، نمایندگان مجلس و اعضای شوراهای اداری و تامین ادوار برای تلاش در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان بوشهر قدردانی می شود.

صالح رحیمی افزود: اکنون نیز از همه انتظار دارم با فضایی که فرماندار سابق ایجاد کرده با سرعت و تلاش بیشتری در مسیر خدمت به مردم تلاش شود و  تغییر پست‌های احتمالی نیز نباید سر سوزنی منجر به کوتاهی در خدمت به مردم شود.

وی ادامه داد: ملاک کار فرمانداری جدید بوشهر همچون گذشته وحدت و همدلی است که با تحقق این مهم بین فرمانداری و سایر حوزه‌ها مسیر خدمت‌رسانی به مردم هموار شود.

رحیمی تاکید کرد: حرف اول و آخرم مردم است و در تکریم ارباب رجوع و مردم هیچ کوتاهی پذیرفته نمی‌شود.

فرماندار سابق بوشهر گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک هدیه برای فردی است که قصد خدمت اعتقادی به مردم دارد. 

عباس جمشیدی افزود: در این مسیر نقد منصفانه کمک به توسعه و پیشرفت است و مسئولان نیز برای کار نیاز به تقدیر و تشویق ندارد.

وی ادامه داد: تفویض اختیار، تکلیف از شخص خواستن، مبارزه با فساد و اجرا قانون با رویکرد تعاملی از جمله مواردی بود که در دوران ۵.۵ سال فعالیت خود آن را سرلوحه کار قرار دادم.

جمشیدی اظهار کرد: اگر کاری در این چند سال انجام شده فرماندار تنها هماهنگ کننده بوده و نتیجه کار حاصل کار تمام مجموعه است.

در این آیین با تجلیل از عباس جمشیدی، صالح رحیمی به عنوان فرماندار جدید بوشهر معارفه شد.

نظرات بینندگان
جواد
|
-
|
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
حقیقتا هرچی نگاه میکنم تا مسوولان دولت قبلی هرچی نداشتن پرستیژ مسوول بودن رو دیگه داشتن 
شهروند بوشهر
|
-
|
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۷
یکی باید ترمزش رو بگیره 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر