يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۲۶۶
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲

فکرشهر: جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: جوانان انقلابی استان بوشهر در «جهاد تبیین» حضور پررنگ داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از  مهر، سرهنگ پاسدار عبدالرضا دشتی ظهر شنبه در ویژه برنامه چهلمین روز شناسایی هویت یکی از دو شهید گمنام (رستم‌علی بابایی) در بردخون، خانواده شهدا را خط قرمز نظام دانست که حفظ حرمت و تکریم آن‌ها واجب است.

وی تأکید کرد: شهدا و خانواده آن‌ها را باید با رفتار و گفتار، نماز اول وقت، رعایت حجاب و اطاعت از ولی‌فقیه تکریم کرد، این‌ها مهم‌ترین ویژگی و وصیت شهدا و انتظار خانواده آن‌ها از ماست.

دشتی، تحریم (جنگ اقتصادی) و جنگ تحریف و روان‌شناختی را دو جبهه‌ای دانست که امروز از آن به انقلاب اسلامی حمله می‌شود و رهبر و امام جامعه هم برای مبارزه در این دو جبهه فراخوان و حکم جهاد داده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه بوشهر در پایان از جوانان انقلابی و مؤمن بردخون خواست در «جهاد تبیین» - که رهبر انقلاب هم به آن تأکید داشتند - حضور پررنگ و اثرگذاری داشته باشند.

 مردم بردخون پای عهدشان با امام و رهبری ایستاده‌اند

فرزند سردار شهید یوسف بردستانی در حاشیه برگزاری یادواره شهدا بردخون و یادبود چهلمین روز شناسایی شهید رستم‌علی بابایی در یادمان شهدای گمنام این شهر گفت: استقبال مردم بردخون از مادر و خانواده این شهید، همانند تشییع او ماندگار و باشکوه بود، حماسه و غیرت و شرافت مردم این شهر بار دیگر خود را در زمانی که نیاز بود، نشان داد و آفرین بر این وفاداری.

ابوذر بردستانی افزود: این مردم بدون هیچ چشم‌داشتی، از زن و مرد تا پیر و جوان و نوجوان، چهار دهه پای عهد خود با امام راحل و امام حی‌شان ایستاده اند و هرگز دست از ولایت نخواهند کشید.

بردستانی خاطرنشان کرد: از روزی که با شهادت بلال زنگباری در سال ۶۰، عطر شهادت در این شهر جاری شد، مردم آن خانواده شهدا را گرامی داشتند و وصیت و سیره زندگی شهدا را الگوی خود قرار دادند و به همین دلیل باید قدردان آن‌ها بود.

وی تأکید کرد: ما تا همیشه در مسیر پدرانمان ایستاده‌ایم و هرگز دست از ولایت و انقلاب نخواهیم کشید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر