چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۷۹۵
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۳

فکرشهر: محلات جنوبی شهر بوشهر دچار محرومیت‌هایی در زمینه‌های مختلف هستند که می‌طلبد مسئولان توجه بیشتری به این مناطق داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر: اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر هر ماه در یکی از مساجد شهر حاضر شده و ضمن تشریح فعالیت یک ماهه خود به صورت شفاف، پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم این محلات هستند.

در این طرح که به عنوان طرح ۴۸ - ۴۸ شناخته می‌شود، اهالی محله سوالات و مشکلات خود را مطرح کرده و هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر به وی پاسخ می‌دهند و مشکلات احصا شده و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

پویش ۴۸ هفته خدمت ۴۸ جلسه پاسخگویی در ۴۸ مسجد در آذرماه در مسجد امام زاده عبدالمهیمن از مناطق جنوبی شهر بوشهر با حضور مردم و اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر برگزار شد.

اتفاقات خوب در محلات جنوبی

رئیس شورای شهر بوشهر در این پویش اظهار داشت: بر اساس قولی که به شهروندان دادیم تلاش ما توسعه هر چه بیشتر شهر در راستای رضایت‌مندی آنها با محوریت‌های نشاط و سلامت، پدافند غیر عامل، تحکیم خانواده، عزت و کرامت انسانی، آسایش، آرامش است.

جعفر پورکبگانی اضافه کرد: خوشبختانه هم افزایی خوبی بین شورا و شهرداری با دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های نظامی به وجود آمده و تلاش همه ما توسعه و عمران شهری است.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در محلات جنوبی شهر شروع شده که شاخص‌ترین آن اجرای فاز یک گذر سرتل به تنگک است که عملیات اجرایی فاز یک آن در حال انجام است و آگهی مناقصه فاز دو آن نیز منتشر شده است.

رئیس شورای شهر بوشهر خاطر نشان کرد: قطعاً سال آینده شاهد اتفاقات خوبی در محلات جنوبی خواهیم بود که باعث رضایت مندی هر چه بیشتر ساکنین این محلات شود.

پورکبگانی گفت: با توجه به اینکه برخی مسائل و مشکلات مطرح شده مربوط به دستگاه‌های دیگر است مقرر شد طی نشست در فرمانداری با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان این موارد مطرح و انشاالله شاهد حل آنها باشیم.

نگاه ویژه به محلات جنوبی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار توجه همه دستگاه‌های خدمات رسان به مشکلات محلات جنوبی شهر بوشهر شد و گفت: نگاه ما در شورای ششم توجه به محلات کم برخوردار به ویژه محلات جنوبی است.

شهناز پولادی اضافه کرد: از چهار جلسه مردمی شورا سه جلسه آن در محلات جنوبی بوده که نشان از توجه ویژه شورا به این محلات است.

وی با اشاره به اینکه برخی مشکلات دیگر این محلات مثل شبکه فاضلاب، آب شرب و خطوط تلفن و اینترنت بر عهده دیگر دستگاه‌ها است که انتظار داریم دستگاه‌های خدمات رسان هم نگاه ویژه ای به این محلات و حل مشکلات آنها داشته باشند.

نایب رئیس شورای شهر بوشهر گفت: از شهردار هم درخواست دارم حل مشکلات محله امامزاده در دستور کار قرار گیرد و ما بتوانیم خدمات مناسبی به ساکنین این محله قدیمی شهر بوشهر ارائه بدهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر