يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۸۸۲
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۳

فکرشهر:  نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در همه زمینه‌ها تا توان داریم از حق مردم دفاع می‌کنیم و بر سر منافع مردم با احدی تعارف نمی‌کنیم و کوتاه نمی‌آییم.

به گزارش فکرشهر، دکتر ابراهیم رضایی در جمع اهالی بخش ارم اظهار کرد: مردم نسبت به آینده خود نگران هستند و از ما می‌پرسند که آینده چه می‌شود؛ با روحیه‌ای که در دولت و شرایط کشور می‌بینیم، به بهبود وضعیت امیدوار هستیم و آینده را روشن می‌بینم.

وی حل مشکلات راه و آب بخش ارم را یک اولویت دانست و خاطرنشان کرد: تمرکز ما در یک سال و نیم گذشته در این حوزه بوده است. مسیر نمازگاه - ارم - بوشکان یکی از مطالبات جدی اهالی این منطقه است و پیگیری‌های بسیار زیادی را داشته‌ایم و این پروژه برای اولین بار در لایحه بودجه قرار گرفت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیگیر مشکلات و مطالبات مردم هستیم افزود: بخش زیادی از کارها مربوط به دولت است ولی ما هم در کنار دولت تلاش می‌کنیم که مشکلات مردم حل شود؛ در همه زمینه‌ها تا توان داریم از حق مردم دفاع می‌کنیم و بر سر منافع مردم با احدی تعارف نمی‌کنیم و کوتاه نمی‌آییم.

رضایی با تاکید بر لزوم تقویت امکانات درمانی در بخش ارم، تصریح کرد: این منطقه نیازمند نگاه بهتری در زمینه برخورداری از امکانات درمانی است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه آب یکی از نیازهای اساسی در بخش ارم است، امروز با حضور مدیرعامل آبفا و مدیرعامل آب منطقه‌ای و مدیران شهرستان، نشستی را با مسئولان بخش، اعضای شوراها و دهیاران بخش ارم برگزار کردیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وقتی مسئولان به این بخش آمده و قولی می‌دهند، این موضوعات را تا حصول نتیجه دنبال می‌کنیم تا این وعده‌ها منتج به نتیجه شود.

رضایی ادامه داد: مردم در حوزه بنیاد مسکن و کشاورزی، عشایر، راه، درمان، آموزش و . . . با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند و در برنامه‌های بعدی در این بخش مدیران مربوطه را  به این منطقه دعوت می‌کنیم تا از نزدیک مسائل بخش بررسی و علاج شود.

وی در مجلس با اشاره به اینکه بهبود بازار محصولات کشاورزی نیازمند راهیابی به بازارهای جدید است، تصریح کرد: باید از ظرفیت بازارهای بزرگ کشورهای همسایه به خوبی استفاده کنیم و بتوانیم به این بازارها راه یابیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهکار رفع بیکاری در دشتستان توسعه اشتغال از طریق صنایع مربوط به کشاورزی و دیگر قابلیت‌های شهرستان است، گفت: از کسانی که بخواهند سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و ایجاد اشتغال کنند، حمایت می‌کنیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر