پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار کنگان گفت: 800 معلم در شهرستان کنگان تجلیل می‌شوند.\n\nبه گزارش فکرشهر، عباس جمشیدی صبح امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته معلم در کنگان ضمن تاکید بر برگزاری برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: معلمان باید با رفتارشان در راستای هدایت و ارشاد انسان‌ها و زدودن آسیب‌های اجتماعی گام بردارند.\n\nوی افزود: معلم انسان‌ساز است و تکریم او تکریم و تعظیم در برابر علم است و همه وظیفه داریم در راستای خدمت‌رسانی به این قشر اهتمام ورزیم.
کد خبر: ۱۰۷۰۰
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: فرماندار کنگان گفت: 800 معلم در شهرستان کنگان تجلیل می‌شوند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عباس جمشیدی صبح امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته معلم در کنگان ضمن تاکید بر برگزاری برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: معلمان باید با رفتارشان در راستای هدایت و ارشاد انسان‌ها و زدودن آسیب‌های اجتماعی گام بردارند.

\n\n

وی افزود: معلم انسان‌ساز است و تکریم او تکریم و تعظیم در برابر علم است و همه وظیفه داریم در راستای خدمت‌رسانی به این قشر اهتمام ورزیم.

\n\n

فرماندار کنگان تکریم از معلمان را یک وظیفه عمومی عنوان کرد و یادآور شد: جامعه فرهنگی باید از طرف آحاد جامعه تکریم و احترام شوند، چرا که نقش تعلیم و تربیت نسل‌های آینده جامعه را این قشر فرهیخته به‌عهده دارند و این وظیفه سنگینی است که باید ارج گذاشته شود.

\n\n

جمشیدی از تجلیل از 800 معلم در کنگان خبر داد و گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم، تعداد 800 معلم تجلیل شده و همچنین 6 معلم نمونه نیز به طور ویژه تجلیل می‌شوند.

\n\n

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان نیز بیان کرد: جلسه با محوریت برنامه‌ریزی و هماهنگی هر چه بهتر مراسم گرامیداشت هفته معلم بوده، پس لازم است که برنامه‌های این ایام به‌صورت دقیق اجرایی شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، شاکر محیسن اضافه کرد: هفته بزرگداشت معلم، گرامیداشت و پاسداشت مقام و منزلت معلم نیست، بلکه گرامیداشت علم و دانش و معرفت بوده که وظیفه تک تک آحاد جامعه به‌ویژه ما مسئولان است.

\n\n

وی خواستار همکاری و هماهنگی همه اعضا به ویژه شهرداران و شوراهای سه‌گانه شهرستان در اجرای برنامه‌ها شد.

\n\n

محیسن بیان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای فرهنگی، دیدار با امام جمعه، عیادت از همکاران دارای مشکلات جسمانی و بیماری، دیدار و تجلیل از پیشکسوتان تعلیم و تربیت، تقدیر از معلمان نمونه شهرستانی و برگزاری مسابقات ورزشی و... از جمله برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر