شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۵۶۱
جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷

فکرشهر: امام جمعه گناوه با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری و روزهای پایانی سال و وضعیت معیشتی افراد نیازمند گفت: افراد دارای تمکن مالی برای کمک به نیازمندان در این امر مهم مشارکت کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ۸ اسفند، روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی گفت: هدف انقلاب اسلامی، یک انقلاب فرهنگی، تربیتی و دینی بوده است.

امام جمعه گناوه افزود: امروز شاید در برخی موارد نسبت به تربیت اسلامی ضعیف عمل شده باشد اما به تعبیر فرمایش مقام معظم رهبری باید تربیت را از کودکان و نوجوانان آغاز کرد.

وی گفت: کودکان و نوجوانان آینده انقلاب و نظام اسلامی را ترسیم و رقم خواهند زد و باید کودکان و نوجوانان کشور را با تراز اسلامی تربیت کرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت قیام ۲۹ بهمن تبریز در ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی ادامه داد: محور فرمایشات رهبری در این سخنرانی موضوع استمرار انقلاب اسلامی بود که باید در مسیر جهاد تبیین به این موضوع پرداخت.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در چند ماه اخیر دو کلید واژه «جهاد تبیین» و «کلید استمرار انقلاب اسلامی» را استفاده فرموده‌اند که کلید استمرار انقلاب اسلامی در جهاد تبیین است.

وی با اشاره ادامه مذاکرات وین گفت: این مذاکرات روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد و تقریباً روی میز مذاکره از ابعاد فنی چیزی باقی نمانده است و آنچه در حال حاضر مهم است وجود یک اراده سیاسی در طرف غربی است، توپ در میدان آمریکا است و تیم رسانه‌ای غربی می‌داند تنها راه عوض کردن میدان جنگ رسانه‌ای و کشاندن موضوع به میدان افکار عمومی است و ظاهراً تنها راه برون رفت آمریکا از این مخمصه هم به میدان آوردن رسانه‌ها است.

سفر رئیس جمهور به قطر دستاوردهای خوبی خواهد داشت

وی با اشاره به اولین سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به کشور قطر در هفته جاری پس از ۱۲ سال گفت: این سفر دو روزه که به منظور مذاکرات دو طرف در عرصه‌های مختلف و شرکت در اوپک گازی انجام شد دستاوردهای کوتاه مدت و بلند مدت زیادی به همراه خواهد داشت.

امام جمعه گناوه اضافه کرد: این سفر می‌تواند تحول بسیار خوبی در رابطه با ارتباط ایران با کشورهای همسایه در منطقه به دنبال داشته باشد.

وی گفت: سفر رئیس جمهور کشورمان به قطر و استفاده از این دیپلماسی‌ها در تقویت جبهه مقاومت نقش مهمی دارد که می‌توان از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری و روزهای پایانی سال و وضعیت معیشتی افراد نیازمند گفت: افراد دارای تمکن مالی برای کمک به نیازمندان در این امر مهم مشارکت کنند.

امام جمعه گناوه با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام موسی کاظم (ع) در ۲۵ ماه رجب یادآور شد: مبارزات سیاسی یکی از زوایای مهم زندگی حضرت امام موسی کاظم (ع) و دوران امامت ایشان بود و به روایات مختلف ایشان ۱۴ سال در گوشه زندان‌حاکمان ظالم سپری کرد ولی هرگز دست از مبارزه با ظلم و ستم برنداشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر