يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۱۸۲
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

فکرشهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: بخش مهمی از جهاد تبیین در رسانه‌ها بیان داشته‌ها و کار‌های انجام گرفته است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار سرپرست ومعاونان صداوسیمای مرکز بوشهر بیان کرد: جهاد تبیین بر عهده یک قشر یا سازمان خاص نیست، اما رسانه در این زمینه زبانی رساتر و توانمندی بهتری دارد که این موضوع، مسئولیتش را سنگین می‌کند.
 
او افزود: در جهاد تبیین هم باید درباره حقایقی که دشمن آن‌ها را وارونه جلوه می‌دهد روشنگری شود و هم باید داشته‌ها و کار‌های انجام گرفته را مطرح کرد.
 
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: بیان نکردن کار‌های انجام شده باعث شده است که دشمن از فرصت استفاده کند و آن چه را خود طبقه بندی کرده به مردم بگوید و شرایط را طوری عنوان کند که گویا در این کشور یک قدم مثبت برداشته نشده است.
 
حسینی بوشهری عنوان کرد: بیش از صد رسانه فارسی زبان وجود دارد که علیه ما برنامه ریزی می‌کنند و امکانات ما در برابر این‌ها محدود است، اما اگر چه دشمنان ما فراوانند، به مدد انقلاب اسلامی دوستان فراوانی در دنیا داریم که در روز حاثه می‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد.
 
او به نگاه حکیمانه رهبر انقلاب به موضوعات مختلف اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب بار‌ها اذعان کرده‌اندکه رهبر انقلاب با یک سخنرانی توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌هایشان را نقش بر آب کرده‌اند.
 
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رسالت رسانه استانی را برنامه‌ریزی دقیق برای بهره بردن از فرهیختگان استان عنوان کرد و گفت: از یک سو نخبگان استان را به مردم استان معرفی کنید تا احساس اعتماد به نفس کنند و از سوی دیگر با معرفی این افراد به کشور، چهره استان را از نظر داشتن منابع انسانی، غنی نشان دهید.
 
حسینی بوشهری بیان کرد: مشکلات را هم بازتاب دهید. کار‌های بر زمین مانده هم وجود دارد که باید با تلاش نخبگانی حل شود.
 
مهدی حیدری سرپرست صداوسیمای مرکز بوشهر نیز در این دیدار، گفت: کارکنان این مرکز تمام تلاش خود را به کارگرفته‌اند که در جهاد تبیین بتوانند نقش‌آفرین باشند و در توسعه همه‌جانبه استان گام بردارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر