دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرتوسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر:
کد خبر: ۱۰۹۸۳۵
سه‌شنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: کالاهای اساسی شامل برنج، شکر، روغن، گوشت سفید و قرمز مورد نیاز مردم برای ماه مبارک رمضان به اندازه کافی در این استان ذخیره سازی و تامین شده است.

به گزارش فکرشهر، احمد جهانگیرلو روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تاکنون پنج هزار تن شکر به قیمت هر کیلوگرم ۱۵هزار و ۳۰۰ تومان، ۲هزار و ۵۰۰ تن برنج هر کیلو ۱۸هزار و ۵۰۰ تومان برای ماه مبارک رمضان در انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر ذخیره سازی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین براساس برنامه ریزی انجام شده هزار تن مرغ منجمد و ۱۶۰ تن گوشت منجمد از طرف شرکت پشتیبانی امور دام استان ذخیره سازی شده است.

جهانگیر لو یادآورشد: قرار است این ارزاق عمومی از امروز سه شنبه در اختیار عوامل توزیع قرار گیرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: همچنین از نیمه دوم اسفند تاکنون نیز در راستای تنظیم بازار و ثبات قیمت‌ها سه هزار تن برنج، یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ، ۲هزار تن روغن و ۷۵ هزار تن گوشت قرمز در استان توزیع شده است و هیچ محدودیتی در توزیع وجود ندارد.

وی بیان کرد: نظارت و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی با دقت از سوی جهاد کشاورزی و با همکاری ۲۰۰ نفر از ناظران بسیج اصناف و ۱۳ نفر از بازرسان اداره کل صنعت و معدن انجام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر