شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۸۹۹
سه‌شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۷

فکرشهر: مانور مشترک بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه اجناس در بازار با اولویت کالاهای اساسی روز سه شنبه در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در گفت وگو با ایرنا گفت: براساس تکلیفی که وزیر صمت به همه استان‎ها ابلاغ کرده عملیات نظارت و بازرسی از بازار عرضه کالاها را به همه استان‌‎ها تکلیف کردند که به صورت پی در پی تا روز پنجشنبه این هفته تداوم دارد که احتمال تمدید آن نیز وجود دارد.

رضا جمالی بیان کرد: هدف اصلی طرح آرامش بخشی به وضعیت بازار است و بررسی چالش‌ها و مشکلات احتمالی و برطرف کردن آنها است.

جمالی ادامه داد: در این بازرسی‎ها چنانچه تخلف‌هایی در سطح بازار رخ دهد و اجحافی در حق مردم صورت گیرد براساس قانون با همکاری دستگاه‌های ذیصلاح با متخلفان برخورد می‎شود.

وی اظهار کرد: در همین طرح نظارتی مانند تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، شرکت شهرک‌های صنعتی حضور موثر دارند و این طرح ظرف سه روز با قوت و جدیت تمام در مرحله نخست با هدف رفع مشکلات و موانع بازار و در مرحله دوم در برخورد جدی و بدون اغماض به اجرا در می‌آید.

وی یادآور شد: در اجرا مانور مشترک بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالاها ۸۰ تیم سه تا چهار نفره از سطح بازار بازدید می‌کنند.

جمالی اظهار کرد: در پایان هر روز نیز گزارش عملکرد استان بوشهر در موضوع نظارت بر بازار به مسئولان استان و  وزیر صنعت، معدن و تجارت اطلاع رسانی می‌شود.

وی در مورد کمبود برخی از کالاها در بازار نیز اظهار کرد: همه دولت‎‌مردان بر اینمتمرکز  هستند تا مردم  عزت‌مند کشور احساس هیچ گونه کمبودی نداشته باشند، پیگیری مکرری از دستگاه‌های مختلف در حال انجام است تا کمبودهای مقطعی نیز بلافاصله برطرف شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر