شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۶۲۶
جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: طراحی و برنامه ریزی برای اجرای حرکت‌های جهادی با هدف رفع محرومیت از مناطق دور افتاده ضروری است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در جمع مردم منطقه تنگ ارم دشتستان افزود: تلاش می‌شود با حضور در مناطق دور افتاده و محروم نیازهای مردم این مناطق بررسی و در قالب یک برنامه ریزی منسجم برطرف شود.

وی اظهار کرد: حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بین مردم برای بررسی مطالبات و درخواست‌های مردم کار جهادی و درخور تحسین است که این فرهنگ انقلابی و جهادی از اهداف و آرمان نظام اسلامی ایران است.

محمدی‌زاده حضور مسئولان در بین مردم در تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی و خدمات‌رسانی را بسیار مهم دانست و گفت: با تدبیر رئیس جمهور این حرکت که منشا خدمات بسیاری در پیگیری، تحقق مطالبات و حل مشکلات مردم و جامعه دارد در همه نقاط استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای ۱۰ شهرستان، ۴۰ شهر، ۲۸ بخش و بیش از ۶۵۰ روستا است افزود: با حضور مسئولان از جمله استاندار، معاونان استاندار، مدیران کل استانی و مسئولان شهرستانی و محلی در این نقاط به‌صورت چهره به چهره مشکلات مورد بررسی قرار می‌گیرد و راهکارهای لازم برای تحقق مطالبات مردم تدوین و عملیاتی می‌شود.

محمدی‌زاده گفت: ضمن پیگیری درخواست‌ها و مطالبات مردم، اشتغال روستایی، اجرای طرح‌های بهداشت، درمان، راهسازی و آبرسانی در اولویت برنامه‌ها است.

وی اظهار کرد: منطقه ارم دشتستان از نقاط مهم و مورد توجه استان بوشهر است و با توجه به عبور خط ریلی بوشهر از این منطقه؛ آینده این منطقه با اجرای طرح‌های مختلف زیرساختی و زیربنایی بسیار درخشان است و پیگیری حل مشکلات مردم در اولویت برنامه مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

استاندار بوشهر گفت: امام راحل (ره) بزرگترین مجاهد در راه خدا مسیر خدمات‌رسانی به مردم به‌صورت جهادی در جامعه ترسیم و اجرایی کردند.

محمدی زاده بیان کرد: همان‌گونه که شهدا در خدمات‌رسانی به جامعه اسلامی با خداوند متعال معامله و جان خود را تقدیم کردند، جهادگران در رفع محرومیت در راستای اهداف شهدا تلاش می‌کنند و درصدد حل مشکلات مردم هستند.

پیش بینی ۱۹۹ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عشایری دشتستان

مدیرکل امور عشایر استان بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده ۱۹۹ میلیارد ریال اعتبار برای حوزه راه، آب، آبرسانی سیار و برق عشایر شهرستان دشتستان از توابع این استان پیش بینی شده است.

عبدالمحمد امینی زداه در دومین شب از طرح جهادی کاروان خدمت فرمانداری دشتستان افزود: از این میزان اعتبار ۹۵ میلیارد ریالی در حوزه راه و ۷۰ میلیارد ریال در حوزه آب برای عشایر این شهرستان هزینه می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین برای آبرسانی سیار عشایر شهرستان دشتستان نیز ۱۰ میلیارد ریال و برای تامین برق آنها نیز ۲۴ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

امینی زاده افزود: بخشی مهم از این اعتبار در بخش ارم هزینه می شود.

مدیرکل امور عشایر استان بوشهر گفت: تا کنون حدود ۶۶۰ کیلومتر از راه‌های عشایری دشتستان بازگشایی شده و بیش از ۷۵ درصد از اعتبارات تخصیصی به امور عشایر در شهرستان جذب شده است.

کاروان جهادی خدمت از روز ۲۸ اردیبهشت ماه در منطقه ارم دشتستان از توابع استان بوشهر حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر